junkie rc
Forum veteraan
Gelukkig hebben we maar 1 heli-instructeur/examinator. En die zit meestal in het buitenland.:lol:
en die andere gast die zowat op het veld woont dan ? :?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig hebben we maar 1 heli-instructeur/examinator. En die zit meestal in het buitenland.:lol:
en die andere gast dan die zowat op het veld woont dan ? :?![]()
Oh ja, had ik over het hoofd gezien, dacht dat het inventaris was. :lol:en die andere gast dan die zowat op het veld woont dan ? :?![]()
@junkie: Mooi bokkie bef...
![]()
Oh ja, had ik over het hoofd gezien, dacht dat het inventaris was. :lol:
Als iedereen nou eens zo optrad als hij, zou het een stuk georganiseerder worden. Dus dit jaar veel meer veldpolitie, ich bin dabei. :teacher:
Hey Slome, ik heb gewoon een naam hoor :evil:
Ja die is er ook nog.![]()
@junkie: Mooi bokkie bef...
![]()
Maar ik denk dat het hier qua weer een stuk beter is dan op het thuis front 8)
In ieder geval geen wind, en boven 0 graden
Donderdag maar weer terug en een lekker lang weekend genieten![]()
Zo vanmiddag gezellig met Nickos de easyglider in elkaar gezet.
als ff mee zit zaterdag maiden.
![]()
![]()
![]()
Voor komend weekend ziet het er hier ook een stuk beter uit. Zaterdag gaat echt wel goed komen.
mooi , dus de temp gaat weer iets omhoog ? want het was net best koud , na een halfuur weer terug gereden , was wel weer genieten![]()
Yep, Helga van Sleur gaf het net ook aan. Komend weekend prima vlieg weertje.
Yep, Helga van Sleur gaf het net ook aan. Komend weekend prima vlieg weertje.
Ik zou dat niet geloven. Na 24 jaar heeft ze er toch de brui aan gegeven. :?Yep, Helga van Sleur gaf het net ook aan. Komend weekend prima vlieg weertje.
Het laatste puzzelstukje is gevonden, de puzzel is klaar. 2000 stukjes 3D. Top Joop.
![]()