Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of even een beetje overleggen met elkaar wie waar gaat vliegen. Dan is er niets aan de hand. Maar ja, mensen overleggen niet, maar doen gewoon. :D. Dan krijg je dit soort dingen. Inderdaad jammer van die kist.

@junkie: Mooi bokkie bef...

2pta0k2.png

en die andere gast dan die zowat op het veld woont dan ? :? :)
Oh ja, had ik over het hoofd gezien, dacht dat het inventaris was. :lol: ;)

Als iedereen nou eens zo optrad als hij, zou het een stuk georganiseerder worden. Dus dit jaar veel meer veldpolitie, ich bin dabei. :teacher:

Oh ja, had ik over het hoofd gezien, dacht dat het inventaris was. :lol: ;)

Als iedereen nou eens zo optrad als hij, zou het een stuk georganiseerder worden. Dus dit jaar veel meer veldpolitie, ich bin dabei. :teacher:

nog meer veldmaarschalken ? :help: , denk dat ik ook maar ga helivliegen :)

Hey Slome, ik heb gewoon een naam hoor :evil:
Ja die is er ook nog. :D

sloom ben ik nu zeker :D , ik was je naam ff kwijt :) ;)

@junkie: Mooi bokkie bef...

2pta0k2.png

hmmmm, word wel weer tijd voor de rokjes dag , kan ik ook eindelijk weer mijn string aan doen :cool:

* zo ff rondje op de hercules doen :D *

He, zonde van die kist maar ook van die heli. Waarom moet die piloot met zijn vliegtuig nu precies over de start/landingsbaan vliegen? Nouja, een les voor allebei :yes:

Straks eerst even vergaardering met de evenementencommissie van de tennisclub. Als ik dan niet heel laat klaar ben kom ik nog wel even naar de club.

Gelukkig hebben we maar 1 heli-instructeur/examinator. En die zit meestal in het buitenland. :thumbsup: :lol:
:yes: Maar ik denk dat het hier qua weer een stuk beter is dan op het thuis front 8)
In ieder geval geen wind, en boven 0 graden :D

Donderdag maar weer terug en een lekker lang weekend genieten :worship:

:yes: Maar ik denk dat het hier qua weer een stuk beter is dan op het thuis front 8)
In ieder geval geen wind, en boven 0 graden :D

Donderdag maar weer terug en een lekker lang weekend genieten :worship:

Voor komend weekend ziet het er hier ook een stuk beter uit. Zaterdag gaat echt wel goed komen.

Yep, Helga van Sleur gaf het net ook aan. Komend weekend prima vlieg weertje.

oke , ik zie wel ff of ik ga vliegen , zoals je weet hou ik niet zo van drukte en events op het veld , maar kom denk ik wel ff kijken en combineren met een stukje touren op das moped .

Yep, Helga van Sleur gaf het net ook aan. Komend weekend prima vlieg weertje.
Ik zou dat niet geloven. Na 24 jaar heeft ze er toch de brui aan gegeven. :? :(

Volgens de Oosterburen een lekkere stevige noordooster wind, kracht 4 à 5, bij 4 graden met een gevoelstemperatuur van rond het vriespunt. Prima weertje hoor, echt veel beter dan nu. :nooo: :p

Het laatste puzzelstukje is gevonden, de puzzel is klaar. 2000 stukjes 3D. Top Joop.

20130326_194356_zps9e36cc7f.jpg

OOOOHHH NNNEEEEE!!!!! gaat ie ook nog 35 kilo van die stinkmeuk op die vleugel smeren.... zit al drie weken thuis met tranende ogen..... Romp was by the way wel mooi geworden Joop..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back