Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@3DFresh

Gras een beetje glad?
Zit ff te overwegen om de Pitts mee te nemen, beetje Raggen (of is dit nu een fout woord?):neutral:

Grtz

Toch nog maar besteld want het blijft lang winter heb ik zeer betrouwbare bron!

Turnigy Zender Handschoen

Nu maar ff wat gaan doen, anders morgen nie vlieguh.

Grtz

Het veld is een beetje verroest, wel lekker droog dus laarzen zijn niet nodig.

20130329_142732_zps9c589608.jpg

Zo weer terug uit Aberdeen.... Straks maar ff de vliegers klaar maken voor morgen.. en een beetje warme kleding uitzoeken, want ik verwacht weer arctische temperaturen....

Heeft iemand misschien een programmeerkaart voor een Orange RX fasst 2.4 GHz receiver die hij morgen mee naar het veld kan nemen?

Mijn EDF doet: bok bok bok bok bok bok in plaats van SSSsssssssssssssss.... Alvast bedankt!

Heeft iemand misschien een programmeerkaart voor een Orange RX fasst 2.4 GHz receiver die hij morgen mee naar het veld kan nemen?

Mijn EDF doet: bok bok bok bok bok bok in plaats van SSSsssssssssssssss.... Alvast bedankt!
Ontvangers valt niet veel aan te programmeren. Kwestie van binden en klaar. Het klinkt alsof één van de drie fasen van de motor niet goed contact maakt. Dan krijg je zulke rare effecten. Controleer alle solderingen en controleer ook of alle koperdraadjes per fase goed gesoldeerd zijn. Anders heb je waarschijnlijk ergens draadbreuk. :(

ziezo ,lekker buffelweekje achter de rug en welverdiend recht op gaarheid !

zin an het weekend , vooral zondag , want dan heb ik een afspraak in een oase van hercules spullen ,zoek nog een extra cilinder en kop om die te laten tunen ,zodat ik mijn huidige cilinder origineel kan laten , verder nog een leuke lijst met spullen nodig .

morgen maar ff zien of ik ga vliegen , mijn kopf staat er niet zo na .

Wel kom ik ff een bakkie halen icm een ritje op de hercules , dat dan weer wel .

Voor nu ... WEEKEND :worship:

grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back