Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sleur, Traktor blijft om een emailadres en wachtwoord vragen, zelfs offline dus ik dat het 'm niet gaat worden. Heb even snel gekeken, vanavond maar verder kijken.

en weer terug van de hercules fanaat , hij had idd erug veel spul , eigenlijk gewoon alles :cool:

dus complete set pakkingen , cilinder en kopf , gelijk een extra blok meegenomen , keerringen , zijstandaard , en nog een bergje klein spul .

dat alles voor een zeer schappelijk prijsje .

was bovendien erg gezellig met veel peuken en koffie ;)

, de rest van het paasgedoe dus lekker sleutelen :p

Sleur, Traktor blijft om een emailadres en wachtwoord vragen, zelfs offline dus ik dat het 'm niet gaat worden. Heb even snel gekeken, vanavond maar verder kijken.
Zie je wel dat de Windows versie zuigt. ;) Ik zal even kijken of ik de codes kan splitsen. Anders de demo versie bij Native Instruments downloaden, die kun je 30 minuten gebruiken en moet je dan weer opnieuw starten maar dat is verder wel de volledige versie.

Almost done.. :yes:

882049_595313763813740_1559086943_o.jpg

Zie je wel dat de Windows versie zuigt. ;) Ik zal even kijken of ik de codes kan splitsen. Anders de demo versie bij Native Instruments downloaden, die kun je 30 minuten gebruiken en moet je dan weer opnieuw starten maar dat is verder wel de volledige versie.

Je kunt kiezen tussen demo, buy en register. Hij draait 30 minuten daarna stopt hij.
Code invoeren en activeren lukt echt niet zonder email en wachtwoord invullen. Aangezien het een officiële versie van jou is ga ik niet verder klooien, virtual dj werkt ook goed.

Als je na die 30 minuten afsluit en Traktor opnieuw start, mag je weer 30 minuten. (was bij 2.5 nog wel zo). Als je zeker weet dat de controller goed werkt, mag je wel mijn login gebruiken.

Een ander mooi freeware alternatief is Mixxx. Google dat maar, werkt ook erg goed en is Open Source. Floor gebruikt dat voor haar Hercules controller.

Weet iemand een goede site waar je goedkoper dan 50 eu p/maand een galaxy note kunt hebben? :D Mooie telefoon / tablet, alleen dat RED abbo van Vodafone vind ik ff te duur :yes:

Het ligt er aan hoeveel je belt, sms't en data wilt hebben. Ideetje: T-Mobile iSmart 75 voor 2 jaar met een Note 2 voor 39 eypo, onbeperkt data. Eerste 18 maanden voor iets meer dan 28 eypo per maand. Bij Typhone zijn alle toestellen simlockvrij.

67mxc3.png

Zo ben vanmiddag efkes bij The Amsterdam dungeons geweest was wel lachen daarna naar madam tussaud daar was geen ruk aan.
Heb net lekker lope legge vreten en nu aan het uitbuiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back