Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook geen gevlieg vandaag. Zojuist lekker de voortuin weer lente en zomer gereed gemaakt.

Zo nog even de lipo voor de trex 600 in serie zetten en dan boel laden. Hopelijk ergens deze week (op een avond) de maiden van de trex 600 (werd wel eens tijd! :yes:)

Ikke ook niet meer vliegen. Net wat kadaver gescoord, verbrand hout en een blik heb ik nog. Dat wordt de eerste tuincrematie van 2013 bij Huize Sleur. :D

*pintje opentrekt en in de tuin blijft zitten*

wel nog even naar het veld gereden met de herpules, had ik een mooi doel ;)

zelfs nog even gevlogen met de holiday van jasper , ff moeten vechten tegen de best aardige wind .

toch weer ff gezellig geouwehoert ;)

volgend weekend maar even een vliegertje meenemen mits leuk vliegweer .

Vandaag de garage opgeruimd, weer lekker wat ruimte voor vliegers. Moet toch echt een Decathlon komen :yes:

20130414_161448_zps7e646c6e.jpg

Nu bij me moeder aan het pils.

20130414_165340_zpse7bdc9a4.jpg

Was weer eventjes gezellig auf das feld mannen.
Heerlijk rondje gevlogen en niets mee terug naar huis :-)

Nu ff lekker afpilsen op het snik-hete la balkonia en een avondje bankhangen ;-)

20130414_171121.jpg

Ik heb het condoompje even hersteld. Laatste keer kan de wind er onder een te weinig fut om los te komen van dat knollenveld. :? Na een buiteling de as van het fietsbelletje krom, deze wat rechter gebogen, motorschot opnieuw vastrecht met epoxoplast (zat met iets van siliconentroep vast) en het hoogteroer voorzien van een stukje sterker koolstof (zat plastic buisje in). Weer vliegklaar...

Straks even voetjeballen op het strand en op het terrasje en ijsje scoren. Nu begint het lekker te worden.

*tuincrematorium aansteekt*
FLAME_ON_smiley_by_NuclearCookout.gif

Depdart (vleugeltje) of Holidep (vliegtuigje)? Ik heb nog twee voorgesneden vleugeltjes een rompjes van een Holiday 280 liggen. :p Lagen jaren op de plank bij de club, in het kader van opruimen maar thuis neergelegd. Eentje laag al klaar om gebouwd te worden (met 2030-3000kV en 5x5 prop). 8) Die andere bewaar ik, ze schijnen schaars te worden. ;)

Was inderdaad een holidep, maar de depdart vloog ook altijd leuk.
Ik heb hier nog wel een 10amp regelaartje liggen.
Jasper heeft er zo'n zwart 19grs motortje op zitten icm een gunther propje, gaat prima vooruit :-)

Was inderdaad een holidep, maar de depdart vloog ook altijd leuk.
Ik heb hier nog wel een 10amp regelaartje liggen.
Jasper heeft er zo'n zwart 19grs motortje op zitten icm een gunther propje, gaat prima vooruit :-)

Nee Siggy, het is geen Holidep, maar een echte Holiday. Hij heeft gewoon een profiel vleugel. Een holidep is gemaakt van 6mm depron, maar vliegt ook goed.

Ben echt gaar van die wind vandaag. Wel heerlijk gevlogen en wat les gegeven. Nu ff wat rijst koken en wat pittige kip maken. FF lekker genieten van de avond.

Hier in de tuin is het goed vertoeven.

kwou dat het morgen vrijdag was , ff 1 dagje werken en dan maar weer weekend , ben er nu alweer hard aan toe :sad:

zucht ..:)

Ik ben blij als het weer maandag is. Twee dagen klooien in de tuin en ik voel het aardig in de rug. Doe mij maar een lekkere luie bureaustoel. :mrgreen:

Ik ben blij als het weer maandag is. Twee dagen klooien in de tuin en ik voel het aardig in de rug. Doe mij maar een lekkere luie bureaustoel. :mrgreen:

bitch !! :p

ik mag weer de hele week mijn rug forceren :sad:

ach , ergens in een ver verleden de verkeerde keuze gemaakt , en de kwast gepakt ;)

over een aantal jaar neem ik wel een beroep waarbij ik alleen maar aanwezig hoef te zijn , lijkt me heerlijk , kan ik ook is uitgerust naar de pub op dinsdag ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back