Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is gewoon 4-takt met inverter. Heeft dezelfde specs als de Kipor 1000. Ook met 12V/8.3A en 220V aansluiting. Hij heeft een 2kVA gekocht zodat hij 2x 12S op het veld kan laden. 8O Ben dus wat later op de club, eerst even naar Bussum.

Sleur gefelicitaart. Hoef ik hem niet elke keer mee te nemen. :D

Is inderdaad het zelfde als de Kipor. Henry is altijd zuiinig op z'n spullen, dus daar heb je een goeie aan. Wel ff voor de zekerheid olie verversen.
Als je nodig hebt hoor ik het wel. Heb net een nieuwe fles gehaald.

Zo vanavond aan de Gimbal gewerkt. Ben op de helft, dus morgen in de loop van de chtend wel klaar. Dan kan ik gaan testen en tunen, FF spelen met de software dus.

Nu lekker horizontaal..................Truste.

Moggel. Heerlijke dag vandaag, hoop dat het zondag ook goed wordt. De vooruizichten zien er in ieder geval goed uit.

20130415_223910_zps568ff783.jpg

20130415_225637_zps659f2076.jpg

20130415_213624_zpsd2088853.jpg

mogge all .

ziet er netjes uit phils die lift van je ;)

sleursel; felici met je nep kipor , hij is idd het zelfde met een andere kleur jas aan .

totaal gesloopt aan werkdag 2 begint :)

Vanavond maar weer even het beloningscentrum stimuleren. :rolling: :celebrate:

Maar eerst de noodstroomvoorzieningvoorophetveld ophalen. Ik hoop dat het een beetje rustig is op de weg. De A9 af, even de A2 passeren, nog een stukje A9 en dan de A1 afsjokken is geen pretje in de spits. :nooo:

Hoi,

Ik ben Mick, 21 jaar en woonachtig in Zaandam.
En lees al langere tijd mee op het forum en ben nog lang niet uitgelezen:D
Hier mijn vraag,

Nou heb ik sinds korte tijd een 1/5 fg mini (onroad)
En zoek een locatie om met de mini te gaan rijden.
Ik ben dus opzoek naar een geasfalteerd oppervlak wat nog in goede staat verkeerd en zo goed als vlak is. Oja en als het even kan in de buurt van de Zaanstreek.

Alvast bedankt en groetjes,
Mick:cool:

ik wilde gaan werken vandaag maar na 1 wc bezoek besloten thuis te blijven. Hele dag op m'n nest gelegen :(
Hopelijk morgen beter...

ik wilde gaan werken vandaag maar na 1 wc bezoek besloten thuis te blijven. Hele dag op m'n nest gelegen :(
Hopelijk morgen beter...

idem , wel gewerkt , maar snipverkouden /hoofdpijn/ gaar /verrot, enzo :mad:

ga zo ook mijn nest in .

Hoi,

Ik ben Mick, 21 jaar en woonachtig in Zaandam.
En lees al langere tijd mee op het forum en ben nog lang niet uitgelezen:D
Hier mijn vraag,

Nou heb ik sinds korte tijd een 1/5 fg mini (onroad)
En zoek een locatie om met de mini te gaan rijden.
Ik ben dus opzoek naar een geasfalteerd oppervlak wat nog in goede staat verkeerd en zo goed als vlak is. Oja en als het even kan in de buurt van de Zaanstreek.

Alvast bedankt en groetjes,
Mick:cool:

op hoogtij te westzaan , naast drukkerij mercurius https://maps.google.com/maps?ie=utf...1606345790621&hq=mercurius+drukkerij+westzaan daar ligt wel wat asfalt waarop je kunt rijden .

wij rijden nu even niet zoveel en als we rijden is dat offroad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back