Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@3DFris: Mooi man, zag er dinsdag ook al veelbelovend uit. Veel werk maar met een mooi resultaat. :thumbsup:

Ja zeker veel werk, maar ook erg leerzaam. Kan het systeem nu wel dromen. Volgende projekt wordt de Sony NEX5, dus een slagje grotere motoren wikkelen.

Eerst deze natuurlijk aan de tand voelen.

Zo alle klussen klaar, nu de voorbereiding voor het DJ weekend. 2 dagen draaien is best veel, maar ook erg leuk. :D

Wat een wind, niet normaal meer. Kon jet toch niet laten om in de tuin even een testvlucht te doen met de nieuwe gimbal. Die is echt snaar strak. Ik ga alleen de demperplaten nog even aanpassen. Die heb ik gemaakt van vliegtuig triplex 3mm. Dat flext nog een beetje, maar daar heb ik al een oplossing voor.

Verder totaal geen trillingen meer in het belld. Film normaal op 720 met 60 frames. Nu ook getest met 1080 in 30 frames. Normaal had ik jelly effect, maar nu snaar strak.

Quad was alleen moeilijk op z'n plek te hoeden met die harde wind. Hij werdt twee keer flink opgetilt. Dus maar even netjes aan de grondd gezet. Als het goed gaat vanavond de wind weer liggen.

Ben erg blij met dit project.:D :D :D

Erg nice!!!

Ik ben ook druk doende met een nieuw project. De TBS doet het voortreffelijk!!! Dus tijd voor iets nieuws.

Ook maar aan het kijken hoe ik alles officieel kan maken en ga hier ook maar mijn centen mee verdienen denk ik haha. :)

Gefeliciteerd knaller, en gewoon blijven vliegen !

Junkie heeft ook elk jaar in september een "hobby op slot dip" en gaat daarna ook weer vlieguh.

@junkie en siggy hollidays liggen vanavond op club.
aangezien ik de aankomende weekende volgepland zit doe ik het zo maar.
veel plezier met de fomies.
ps voor een ieder die vanavond naar club gaat er staat een grote 3d bak
om gratis mee te nemen dus kijk maar.

Gefeliciteerd knaller, en gewoon blijven vliegen !

Junkie heeft ook elk jaar in september een "hobby op slot dip" en gaat daarna ook weer vlieguh.

neehoor , gewoon ook andere interesses ;)

ik ga niet vliegen met armoedig weer of lopen op een modderpoel .

misschien zaterdag ff vliegen als het lekker windstil en warm weer is :nooo: , maar heb het aankomend weekend weer erg druk , zaterdag weer een zeer grote klus in amsterdam opnemen .

zondag komt een maat van een maat mijn sv 650 testrijden , en gaat hem zeer waarschijnlijk kopen , kan ik weer uitkijken naar iets anders :p

knaller ; felici en welkom in da werkfamily :cool: , lekker gaar worden is helemaal in ;)

@junkie en siggy hollidays liggen vanavond op club.
aangezien ik de aankomende weekende volgepland zit doe ik het zo maar.
veel plezier met de fomies.
ps voor een ieder die vanavond naar club gaat er staat een grote 3d bak
om gratis mee te nemen dus kijk maar.

thanx , komt goed ;)

sleur ; wil jij de holidays meenemen , en in je dakkoffer gooien , zie ik ze wel als ik hem overneem ;)

je had de sleutels toch gevonden ?

alles staat op club
casp zwevertje
hollidays voor junckie en siggy
3d bak voor de liefhebber.
nu weer wachten gaat tot pager weer af gaat best wel druk brandweerman:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back