Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaaaa, het is maandag. Oh nee, wacht... De tijd klopt wel maar de dag is verkeerd. Nou, dan maar een top dag er van maken. Tot zo op het veld. :bye:

WTFBBQ 8O Lees ik alles terug omdat ik op tijd naar mijn nest ga, is 3DJFris bij de ziekenomroep gegaan. :hammer: Niet zo mooi, ik hoop dat het meevalt. :? Je moet ook geen schaap in het buitenland eten. :teacher: :nooo:

Morgen allemaal.... auto staat ingepakt voor de deur. ff broodje eten en dan zie ik jullie straks op het veld... Heb er zin in..

Bij deze wil ik dus de organisatie alvast bedanken voor de leuke dag die nog komen gaat..... Want die doen dit toch ook geheel vrijwillig.. TOP JONGENS!!!!

Mogge manne eerst ff uurtje sporten en dan naar het veld
Ls4 en startkar mee lekker zweefen.

Ps voor een lift liefhebber 150 euro
Lift gaat ook mee als je een ontvanger mee neemt en 150 euro dan kan je mee vliegen nitro neem ik ook mee

Laatst bewerkt:
goedemorgen !

eerst ff mijn sv650 verkopen , dan wellicht nog ff naar das velt mit das gezin .

of mijn kr1s racert verder knutselen , we zien het wel

veel plezier voor diegene die wel mogen vliegen :mrgreen:

Party time. Bijna windstil, zonnetje, koffie, veel volk...

bigliftm_klaarvoorfeest.jpg

Ik baal als een stekker. Lig ik hier een beetje naar buiten te kijken. Wat een mooi weer vandaag. Nou alleen maar goed voor de biglift meeting. Straks nog wat onderzoekjes. Hoop dat het allemaal goed gaat. Voel me in iedergeval een stuk beter.

Veel plezier vandaag en zet even wat foto's op het forum. Kan ik een klein beetje mee genieten.

Dank jullie wel voor de reacties. Gaat al weer beter. Net nog een scan gehad, waar toch ook iets van een niersteentje te zien was. Hoor straks wat er gaat gebeuren of dat ik naar huis mag. Nu maar ff wat tv kijken.

Jaja, was druk aan het DJ-en :p Totaal verslaafd :D

Vanavond even alles goed geconfigureerd qua geluidsniveau's en ik werk nu met Virtual DJ pro, helemaal top.
Ook even op de versterker aangesloten, dat beukt lekker :banana:

Maar je hebt antwoord Spikkel

Ik heb nog wel een paar leuke samples voor Virtual DJ. Van Hans Teeuwen (zelf gemaakt)

Sterkte Jasper.

Veel plezier vandaag op de BL meeting. Ga andere dingen doen.

Helaas moet ik vanaf morgen weer werken, 5 maanden thuis is genoeg geweest geloof ik :rolling:

beterschap jasper .

beetje slecht geplanned om in het ziekenhuis te gaan liggen met dit weer ;)

ikke ben niet uit de tuin te krijgen , zit hier prima en heb nergens zin an , lekkere nietsdag houden , morgen is het weer maandag , daar baal ik al genoeg van .

grtz la junk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back