Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog bedankt Ralph voor de gave muts :banana:

20130423_082605_zpsa1c1a9e8.jpg

Knallerl2953993 zei:
Phil zijn die foto's die je op de ACH site heb gezet, gemaakt met de Note 2?

Nee zijn van Sleur, Erik en anderen. De foto van Hans Worst was wel met de Note gemaakt.
Hij maakt mooie foto's vind ik.

Nu zijn de rollen omgedraaid vanaf 1 mei moet ik overdag werken en hebben andere mensen de hele dag de tijd om te vliegen ;) :hammer:

Nee dat gaat helemaal niet. Bryan gaat om 17:00 weer naar zijn moeder. Dus straks gelijk maar ff vliegen. Dan ga ik zelf vanavond nog wel even. :D

Ziet er goed uit PH-ILS. Maar uh... Moet ik je slepen met mijn EZ* dan? :mrgreen:

Die klut Chinees van het magazijn hier in NL snapt het ook niet. Het is vast te ingewikkeld om meer dan 2 dingen in 1 bestelling te doen. :? Koop je 1 ding, heb je het de volgende dag. Koop je 2 dingen dan duurt het al 2 dagen. Ik heb 9 dingen dus volgende week mijn zwevert. :evil: :cry:

Leuk hoor, een zwevert met alleen hoogte- en richtingsroer. Niet dat je meer nodig hebt. En sturen met rudder kun je al vanwege F3P. :yes:

Krijg zojuist mail uit HK (yep, echt uit HK) dat mijn pakketje in NL bij elkaar geraapt is en klaar voor verzending. Zal me niets verbazen als het al bij mijn ouwelui ligt. Straks toch maar even verkeerd rijden op weg naar huis.

Thuis even snel de EZ* oppikken en dan nog even naar het veld. Wel even rekening houden met het feit dat mijn zenderaccu leeg was zondagmiddag. 8O Heb nog wel een volle LiFePo (mits Co die niet aan heeft laten staan :rolling: ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back