Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen mail gezien :confused:
Kan toch niet naar de funfly, maar als ik deze niet krijg is de kans vrij groot dat ik andere email ook niet krijg.....

@Jasper, kun jij hier weer naar kijken?

Stuur mij even een PB met je mail gegevens. Het zou inderdaad kunnen dat de mail nu niet goed staan. Er is laatst een probleem geweest met de mail back-up.

Gr. Jasper

Ik denk dat ik toch maar naar de KLU ga. Er schijnt dit jaar een groots vuurwerk te worden georganiseerd door de EOL. 8) 8O

atomic-bomb-o.gif

Nou dat kan ik vanaf mijn werk ook wel bekijken hoor.
Hoef ik niet zo ver te rijden. :D

Hey Veldmuis, kist al gevonden?
Gaan we anders vanavond ff zoeken, misschien met meerdere personen?

Jasper met zijn Quad?

Hoop vragen zo... maarja kissie moet terug :yes:

zoeken+verrekijker.jpg

KLU en vuurwerk in 1 zin = AIVD he? Dat weet je? ;)
Kan mij niets bommen. Ik knal het er gewoon lekker op los. Al blazen ze het hele veld op. Het gras is toch al dood. En het tegelpad is ook nog niet afgemaakt. Komt natuurlijk omdat er geen aanhanger achter mijn Citroen C4 past. Had jij dat kunstmest nog geregeld? Gaan we komend weekend nog naar de schietvereniging aan de andere kant van de snelweg?

*verwacht dat er ergens iets gaat gillen* :rolling:

Kan mij niets bommen. Ik knal het er gewoon lekker op los. Al blazen ze het hele veld op. Het gras is toch al dood. En het tegelpad is ook nog niet afgemaakt. Komt natuurlijk omdat er geen aanhanger achter mijn Citroen C4 past. Had jij dat kunstmest nog geregeld? Gaan we komend weekend nog naar de schietvereniging aan de andere kant van de snelweg?

*verwacht dat er ergens iets gaat gillen* :rolling:

Mafklapper.....;)

Dat stuk luchtruim staat er om bekend dat je vleugels verliest. Toch junkie? ;) Overigens ook boven het knollenveld aan de andere kant van de Dijk, vraag maar aan Gorby. :lol:

En een tip van algemeen nut: Controleer uw mailbox i.v.m. inschrijven voor de Funfly. :teacher:

*reeds ingeschreven per email*

yep ,raar gebiedje daar ;)

oja funfly :? , geen tijd , zaterdag eerst weer een werkbespreking in amsterdam , is bijna standaard voor de zaterdag ,om dan de klussen op te nemen , daar heb ik door de week geen zin in na het werk .(iets met gaarheid)

daarna de kawasaki ar 125 testrijden en aankopen mits hij door mijn keuring komt ;)

daar heb ik meer zin in dan opdrachtvliegen op das funfly :yes:

kom daarna nog wel ff buurten op het veld met hopelijk de ar 125 :grin:

nu een pintje en verder lekker gaar wezen , hard gebuffeld vandaag .

Morgen weer naar de huisarts. Volgende week een camera in mijn arie. We zien het wel.... het helpt in ieder geval niet voor mijn angsten want ik ben al 2.5KG. kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back