Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedverdegoedverdegoever :evil: :sniper: :hammer:

Zit ik gewoon op mijn telefoon te interwebsen (Galaxy Note), ineens... *floep* scherm uit, helemaal dood. Lader er op, nada. Andere lader, zilch. Andere accu, noppes. Emergency boot via USB en de SDK, niks. 8O :cry: En alle winkels zijn dicht... :? Morgen dan maar vliegen of gewoon tot 15:00 uur de 24 uur van Le Mans kijken. :D

Na anderhalf jaar? Niet echt. Opsturen, onderzoekskosten, eventuele reparatie etc. is dan hetzelfde als een nieuwe. :?

Nu maar een paar maandjes op de HTC One V die ik nog had liggen. En eind augustus een Samsung Galaxy S4 Active halen (waterdichte S4).

Goedverdegoedverdegoever :evil: :sniper: :hammer:

Zit ik gewoon op mijn telefoon te interwebsen (Galaxy Note), ineens... *floep* scherm uit, helemaal dood. Lader er op, nada. Andere lader, zilch. Andere accu, noppes. Emergency boot via USB en de SDK, niks. 8O :cry: En alle winkels zijn dicht... :? Morgen dan maar vliegen of gewoon tot 15:00 uur de 24 uur van Le Mans kijken. :D

gast , vind je het gek , je bent er 24/7 op aan het tikken , dat kan hij heels niet aan ;)

en morgen de hele dag vette regen en donderslagen , dus weinig vliegen :)

helaas, want maris/floor en myself hadden lekker een stuk op de motoren willen rijden , maar ziet er voor morgen niet lekker uit :(

maar hopelijk hebben de afgestudeerde /geleerde weer professoren het fout .

*on demand gaat *

Zometeen Burp ff bellen, mijn buitenboordmotor start niet :D:D

Geen probleem hoor. Best wel druk maar voor jou is er altijd plaats :)

Na anderhalf jaar? Niet echt. Opsturen, onderzoekskosten, eventuele reparatie etc. is dan hetzelfde als een nieuwe. :?

Nu maar een paar maandjes op de HTC One V die ik nog had liggen. En eind augustus een Samsung Galaxy S4 Active halen (waterdichte S4).

Volgens de wet gewoon 2 jaar garantie. Dus terug en dan zijn er twee opties, of reparatie, of een nieuwe danwel iets bijleggen en een andere kopen.

Ja hoor, al vaker geprobeerd. "Sorry meneer, 1 jaar is voorbij" Ik "Volgens de wet gewoon twee jaar dus regel het maar" Ik haal de chef even meneer" "Prima, en regel meteen dit even"

Altijd gelukt maar soms wat overtuiging nodig. Gewoon terug naar de winkel/webshop waar je het hebt gekocht. Is geen artikel van 15 euro waar je het niet eens mee probeert.

Gewoon ff bij een chinees op de bazar langsgaan (of in het centrum) die maakt hem wel weel vool ellug weinig :yes:

Volgens de webwinkel is hun eigen garantie(afhandeling) 1 jaar. Dat wordt dus zeuren bij Samsung Nederland. :? Het blijft wel een leuk dingetje voor de kids. Nou ja, voor Mr.T. dan want Sleurfinnetje heeft al een paar maanden haar eigen S3 dus aanmerkelijk sneller is. :oops:

Als je scherm stuk is wel, dan kan Hassan of Lee Ping het wel fixen. Maar dat is het dus niet. Accu is okay, lader is okay, de telefoon is dood. Reageert ook niet als de lader wordt aangesloten. Ook de noodprocedure werkt niet. Computer zegt ook niets als de USB wordt aangesloten.

Volgens de webwinkel is hun eigen garantie(afhandeling) 1 jaar. Dat wordt dus zeuren bij Samsung Nederland. :? Het blijft wel een leuk dingetje voor de kids. Nou ja, voor Mr.T. dan want Sleurfinnetje heeft al een paar maanden haar eigen S3 dus aanmerkelijk sneller is. :oops:

Dat kunnen ze wel roepen maar zij moeten de afhandeling regelen.

Anders wil iemand het vast wel voor je doen. Zijn altijd de mooiste discussies in de winkel. Zeker als er andere klanten binnen komen. Ik win dan altijd :yes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back