Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde het net Edwin....op het nieuws....

En een schip van een klant van me voor de kust bij egmond in de brand....generator in de hens... Wordt straks naar IJmuiden gesleept...

Ik heb nog een DDJ-T1 waar ik voorlopig weinig mee doe (tot ergens half juli).

Cool, maar ik wacht even op Jasper ;)

Ja hoor, ik neem hem vanavond wel mee.

Top :thumbsup:

Na de vakantie koop ik ook de DDJ-Ergo dus daarom wil ik hem graag proberen :yes: Dat is de reden waarom ik Sleur z'n DDJ-T1 niet wil lenen :wink: Ik ken mijzelf een beetje, dan moet ik die weer hebben :mrgreen: En die is toch weer heel wat Eypo's duurder 8O

Jep, op zijn knietjes en ik lekker met benen wijd op de balkon railing ;)

Niks meer aan die X7, er is niets meer aan te bouwen/ verbeteren :(

Na de vakantie koop ik ook de DDJ-Ergo dus daarom wil ik hem graag proberen :yes: Dat is de reden waarom ik Sleur z'n DDJ-T1 niet wil lenen :wink: Ik ken mijzelf een beetje, dan moet ik die weer hebben :mrgreen: En die is toch weer heel wat Eypo's duurder 8O
De DDJ-T1 is maar 200 eypo meer dan de DDJ-Ergo V maar dan heb je wel 4 decks i.p.v. 2. De DDJ-T1 is gemaakt voor gebruik in combinatie met Traktor (net als de S1 bedoeld is voor Serato). De DDJ-Ergo K is ook voor Traktor, je krijgt er Traktor Pro 2 bij. De DDJ-Ergo V is met Virtual DJ. Is een eenvoudiger proggie dus dat scheelt nog eens 175 eypo (€ 399,00 bij ODS ToneControl in Haarlem).

Op mijn werk is een lotter (HP deskjet 1055CM) vervangen door een nieuwe. Na 6 mensen te hebben gebelt, moet canon er nog €500 voor hebben. Niet dus:bad-words:
Dacht deze te kunnen regelen voor de club. Aannemende dat de club er wel wat in ziet zitten.

Jammer.

Hier nog een half uurtje in de ICT mode.
Daarna richting huis. Spullen pakken en vliegen maar.
Alles is al geladen en staat al klaar.

Alleen no iets te eten scoren.:bye:

y5ype4a2.jpg

Heerlijk op het veld voor de drukte?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back