Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geniet ervan Siggy :). Ik heb mijn korte vakantie ook geroggeld. 1e week van augustus een week lang met mijn twee oudsten in de tent naar Friesland, lekker met een bootje de Friese meren op, lekker vissen, lekker luieren....heerlijk ff back to basic.. ff quality time met die mannen.

Gatverdamme

994764_453746594721217_279747202_n.jpg

:offtopic:

beste vliegers en niks doeners van de ACH,

Ik kan het niet laten om dit goede nieuws voor mij te houden daarom met grote uitzondering wil ik via het dit draadje jullie vast kenbaar maken dat de AeroClubHeemskerk de omgevingsvergunning voor onbepaalde tijd voor het nieuwe veld rond is. Er zijn geen bezwaarschriften bij de Raad van Staten en rechtbank in Haarlem binnen gekomen hiermee komt de tijd van 1 1/2 jaar onzekerheid tot een einde.

ben vanavond waarschijnlijk niet meer aanspreekbaar, :celebrate::celebrate:

Gr. André

baal als een stekker. Die post nl zuigt enorm met zijn stakingen. Ik krijg dus nu niet het bestelde lager binnen van hobbymaniac. Het ligt in Slotervaart in het sorteer centrum te wachten tot die luie flikkers is gaan werken.

WOHOOOOOOOOO..........yeah....... :celebrate:

Ik kan het niet laten om dit goede nieuws voor mij te houden daarom met grote uitzondering wil ik via het dit draadje jullie vast kenbaar maken dat de AeroClubHeemskerk de omgevingsvergunning voor onbepaalde tijd voor het nieuwe veld rond is. Er zijn geen bezwaarschriften bij de Raad van Staten en rechtbank in Haarlem binnen gekomen hiermee komt de tijd van 1 1/2 jaar onzekerheid tot een einde.

Gr. André

Gr. André

Top geregeld :yes:

baal als een stekker. Die post nl zuigt enorm met zijn stakingen. Ik krijg dus nu niet het bestelde lager binnen van hobbymaniac. Het ligt in Slotervaart in het sorteer centrum te wachten tot die luie flikkers is gaan werken.

Rij je er toch even heen. Hoor net dat er geen files zijn...;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back