Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug in de boot van een retourtje Texel. Vanavond vliegveld Egmond maar weer ff openen en een par lipo's legen met de swift.

daarstraks ook 6 lipootjes leeg gevlogen met de mite op strand egmond , daar vliegen is veel leuker dan op het veld :D

werd ook zomaar zomer :shock: dus topdagje gehad met das gezin , lekker afgepilst op het terras , superrrrr.

grtz

nog iemand interesse in mijn mooie cap21 ?

300 eurootjes maar , kost het 26 zenoah blok al dus de rest er gratis bij ;)

rijke oliesjeik : nog interesse in de gave stingert ? je krijgt er nog een extra novarossie blok bij , laat maar weten . ;)

en nog een zero piep vliegert , vliegt heel leuk , voor 30 E mag hij het pand verlaten

@ jasper

misschien was het wel parkpop in krommenie was om 23,00 uur afgelopen en om 04.00 alles opgeruimd daar na maar een biertje gehaald in de kroeg en om 04,30 mijn bedje in slapie doen

@ jasper

misschien was het wel parkpop in krommenie was om 23,00 uur afgelopen en om 04.00 alles opgeruimd daar na maar een biertje gehaald in de kroeg en om 04,30 mijn bedje in slapie doen

Foto of anders niet gebeurd :mrgreen:

IMG-20130629-WA0000_zps35643f0d.jpg

Geen HK spul dus...

Nope, dit is geen HK spul nee, maar goed. De v1 is al door diversen gekloond (zo ook door Jasper meen ik te herinneren). Goed, alles zal z'n voordeel en nadeel hebben.

Wat ik nog wel graag wil is een mooie gear met brushless gimball onder mijn dji 550 kloon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back