Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit weekend weer niet vliegen nie.... Moet mijn ouders ff bijstaan in de huishouding dit weekend. Mijn broer en zus doen het door de weeks.

Schiet nog niet echt op zo. Maar kijken of ik meer tijd kan maken als ik vakantie heb....

Iemand op het veld of op de club zei van de week tegen mij dat hij een endoscoop had thuis. Nu mijn auto ontzettend rookt wil ik graag in de cilinders kijken of daar wat beschadigd is. Wie o wie was diegene die dat tegen mij zei ?

Ik heb een ontzettend hoog olieverbruik de laatste 2 weken en hij rookt ook blauw.... Gorby heb jij mischien een endoscoop?

Ik heb een ontzettend hoog olieverbruik de laatste 2 weken en hij rookt ook blauw.... Gorby heb jij mischien een endoscoop?

Wat hoop je te zien dan. olie verbruik kan verschillende redenen hebben.
-lekkende klepseals.
-versletenzuiger veren.
-koppakking.
- verstopte filter door geen onderhoud.
-etc.

Wat hoop je te zien dan. olie verbruik kan verschillende redenen hebben.
-lekkende klepseals.
-versletenzuiger veren.
-koppakking.
- verstopte filter door geen onderhoud.
-etc.
Nou, valt dus best nog wel mee. Kleine revisie, nieuwe bussen er in, paar nieuwe gloeipluggen een het is weer als nieuw. :lol: En anders gewoon vol zand storten, bloemetjes er in en nog een paar jaar genieten als bloemenbak. :mrgreen:

Kogel is door de kerk ;)
verzekering gaat akkoord met mijn hobby :D
En gisteravond is de heli besteld.. Trex500 pro dfc incl. beastx. Dus het feest kan beginnen :P

Iemand op het veld of op de club zei van de week tegen mij dat hij een endoscoop had thuis. Nu mijn auto ontzettend rookt wil ik graag in de cilinders kijken of daar wat beschadigd is. Wie o wie was diegene die dat tegen mij zei ?

Ga je waarschijnlijk heel weinig mee zien zoals funflyer al zegt.
Ik mag trouwens hopen dat er krassen in je cilinder zitten, die horen erin nml, zijn hoonkrassen. Heeft ie het ineens gekregen dat olieverbruik en roken of is het geleidelijk gegaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back