Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
OF toch maar in de autosport wat doen? Ook leuk!
Als ze een body stocking van haar eigen maat had genomen, was dat zeker niet gebeurd. Nu hangt de bodemsluiting op haar navel. :? :teacher: Gelukkig houdt het nog wel wat spek bij elkaar. Maar er puilt nu al genoeg uit. :lol:

Gvd !!!!! Niet te harden hier !!!! :d
Klaag niet, jouw verkansie zit er op. Geniet van het mooie Hollandse weer ja!!! In Grieksenland klagen ze er ook niet over. :p ;)

Ik zie precies wat ze fluistert ;)
*geluid van een ballon tussen duimen en wijsvingers voorstelt* :rolling:

Vanavind mijn nieuwe lader eens even stress-testen. Gelijk maar flink stampen, kijken of de ventilatortjes het trekken met deze aangename on-Hollandse temperaturen. 8)

Erg handig ;)

index.php

Gvd !!!!! Niet te harden hier !!!! :d

gewoon lekker weertje toch ? :grin:

was goed te doen op jagersplas , alleen verbrande je voeten in het zand , dus dat stukje moest je rennen naar het water :)

daarna ff afgepilst op een terrasje , gelijk vd wereld na 4 pilsken :p

Knaller : lekkere gleuf foto's , heels niet slecht :D , ik heb afgelopen 2 weken een tekort aan sex gehad in die klote tent , dus kom maar op !! :grin:

Zo, weer heerlijk gewerkt vandaag. Net ff lekker wat groenten in de wok gebakken met een lekker stukje vis. Gelijk ff de accu's vol gepropt. Zo naar het veld om daar nog ff te hangen. Oh ja, neem de heli gelijk ff mee :D. Is een mooi avondje om nog lekker te vliegen.

Morgen nog zo'n dagje en dan wat regen, dus niets te klagen.
Heerlijk is dit........wat een leven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back