Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[mod]Ik kan mij herinneren dat ik al wat eerder iets gewist hebt... Let op, dit is een Modelbouwforum, wil je vrouwen kijken ga je maar naar FOK! of een ander forum.[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
knaller ; niet doen steeds , anders laad ik te snel op , en moet maris het weer bezuren :rolleyes: :D
gister op timboektoe al erg opgeladen ;)

zo , werkvoorbereidingen klaar , nu weer volzomer en richting de 30 graden , dus ff rondje ijselmeer tuffen met de AR125 :p

morgen weer lekker aan den arbeid om het saldo een beetje aan te vullen .

[mod]Let op, dit is een Modelbouwforum, wil je vrouwen kijken ga je maar naar FOK! of een ander forum.[/mod]

Thanks! Goeie tip :thumbsup:

Laatst bewerkt:
@Gorby: Uw het gras is weer lekker kort en klaar voor een verfrissende bui.

@Knaller: Bedankt voor het regelen van het bandje voor de kar en het helpen met het terugzetten van de band. :worship:

Was een prima weertje om te maaien. Was een gast aan het vliegeren. Ik heb met telekinese zijn servo gesloopt waardoor hij huiswaarts ging. De rest van de avond lekker een muziekje in de dopjes en heerlijk mijn rondjes gereden. Tot de zon ruimschoots onder was. 8) Ja, toen kwam PH-ILS helpen. :hammer: ;) Ik heb mijn best weer gedaan.

Nu lekker een pintje. :celebrate: Mijzelf ook maar getrakteerd op een Samsung Galaxy Note 8.0 3G, morgenmiddag ophalen in de winkel in Rotjeknor. :banana:

Mijzelf ook maar getrakteerd op een Samsung Galaxy Note 8.0 3G, morgenmiddag ophalen in de winkel in Rotjeknor. :banana:

Naais, 1,6 quadcore ....
Ik twijfel tussen een nieuwe iPad en deze of die 10,1 met 1,5 quadcore.
Ik vrees dat deze net ff te klein is voor me ...

Naais, 1,6 quadcore ....
Ik twijfel tussen een nieuwe iPad en deze of die 10,1 met 1,5 quadcore.
Ik vrees dat deze net ff te klein is voor me ...
Tijd voor een nieuwe bril? ;)

Nifty gadget op de 8.0 is de infrarood afstandbediening. 8) Zappen met je tablet. En 10" is echt groot, voor dat formaat heb ik een MacBook Air 13". En de 8.0 is in principe een telefoon, de 10.1 is een tablet.

Ook weer lekker buffelen, van niks doen word je dik :D:D

Fijne vakantie Jerkev :cool::cool:

Afvallen gaat wel lukken . Nu bezig 100m2 muur op te schuren en na te lopen daatna voorstrijken en latexen . Zweet loopt al aardig mijn naad in .

Dat is het voordeel van een spartaans beroep . Je blijft er knap bij .:cool:

Als ik naar een paar kantoorpikken kijk vd club :schrik:

Werkse of zandloper kijkse ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back