Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag eindelijk eens een rustige dag. Eens kijken of ik de Sav kan voorzien van een nieuwe servohevel. Nadeel is dat er zoveel verschillende maten van die krengen zijn...

Vandaag eindelijk eens een rustige dag. Eens kijken of ik de Sav kan voorzien van een nieuwe servohevel. Nadeel is dat er zoveel verschillende maten van die krengen zijn...

Ah joh, na morgen kun je mijn auto als spare overnemen.. :lol:

@Junkie of Siggery? Mag ik morgen even met hullie auto rijden? Even het gevoel krijgen van de kick enzo?

@Gorby: Met de FG wil ik ook wel even tuffen hoor.. Maar denk dat een Baja mij meer aanspreekt

Laatst bewerkt:
Mogen is een groot woord. Chinezen doen het gewoon. Wie kan ze wat maken met een bureaucratie waar elke dictatuur een puntje aan kan zuigen. :? :yes:

Dus de kraamhulp moet er nu aan geloven? :mrgreen:

Veel te omslachtig. Gaat hem niet worden. :nooo: Een paar jaar terug was er 100% controle op post uit de VS. Ik weet niet of dat nog zo is, maar anders betaal je je helemaal blauw aan extra administratiekosten.

Als ik zo kijk naar al die reserveonderdelen, zie ik heel veel brokken die zeker niet op de echte HPI Baja zitten. :nooo: Lijkt eerder op zo'n Rovan Baja.

Klopt! Ik kon sommige delen ook niet echt plaatsen :confused:
Maar de velgringen passen wel, en erg goedkoop zijn ze zeker :D

Ik heb denk ik een ziekenhuisbacterie opgelopen ofzo... ogen rood en branderig en voelen aan als beton :hammer: 8O
Teringjantje wat irritant is dat.

Ik heb denk ik een ziekenhuisbacterie opgelopen ofzo... ogen rood en branderig en voelen aan als beton :hammer: 8O
Teringjantje wat irritant is dat.
Las ogen,opgelopen in warp zone vorige week.:D

Kan ik iemand nog blij maken met een asus m2n-mx se mobo met processor en koelert,anders gaat ie de kliko in.

Spikkel koopt maar baja, rijd veel beter.
Maar ik heeft net zo veel lol.

Mja, ik wil ook veel lol beleven. Jammer alleen dat ik geen rijders in de buurt van Hoevelaken ken.. Is en blijft een &*@$#%^@ eind rijden..

Ga mn huis maar verkopen denk en dichterbij wonen..

Mja, ik wil ook veel lol beleven. Jammer alleen dat ik geen rijders in de buurt van Hoevelaken ken.. Is en blijft een &*@$#%^@ eind rijden..

Ga mn huis maar verkopen denk en dichterbij wonen..

je mag morgen wel even met mijn kar rijden , komt goed ;)

dichterbij wonen is goed plan ;)

moet ik morgen de nitroblokken nog meenemen ?

Oh, wat heb ik zojuist een mooie auto besteld... :mrgreen: Corally 10SL dat is. :banana: En gelijk maar een nieuwe AMBrc transponder erbij. Alleen nog even op zoek naar deze body. 8)

News%20Update%20page%201%20800.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back