Prima die andere kleine is met opa en oma mee lekker rustig met zijn tweeen en de kraamhulp![]()
En waar is de jongste telg dan?

Gefeliciteerd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Prima die andere kleine is met opa en oma mee lekker rustig met zijn tweeen en de kraamhulp![]()
Vandaag eindelijk eens een rustige dag. Eens kijken of ik de Sav kan voorzien van een nieuwe servohevel. Nadeel is dat er zoveel verschillende maten van die krengen zijn...
Mogen is een groot woord. Chinezen doen het gewoon. Wie kan ze wat maken met een bureaucratie waar elke dictatuur een puntje aan kan zuigen. :?
Dus de kraamhulp moet er nu aan geloven?
Veel te omslachtig. Gaat hem niet worden. :nooo: Een paar jaar terug was er 100% controle op post uit de VS. Ik weet niet of dat nog zo is, maar anders betaal je je helemaal blauw aan extra administratiekosten.
Als ik zo kijk naar al die reserveonderdelen, zie ik heel veel brokken die zeker niet op de echte HPI Baja zitten. :nooo: Lijkt eerder op zo'n Rovan Baja.
Vandaag eindelijk eens een rustige dag. Eens kijken of ik de Sav kan voorzien van een nieuwe servohevel. Nadeel is dat er zoveel verschillende maten van die krengen zijn...
Die slaaptEn waar is de jongste telg dan?
Gefeliciteerd!
Denk het niet, ben nog druk aan de boenerij (WC,badkamer etc etc)Gaat gij nog naar het veld vandaag ?
Denk het niet, ben nog druk aan de boenerij (WC,badkamer etc etc)
En ik wil nog ff stoeien met nav cd's.
Las ogen,opgelopen in warp zone vorige week.Ik heb denk ik een ziekenhuisbacterie opgelopen ofzo... ogen rood en branderig en voelen aan als beton8O
Teringjantje wat irritant is dat.
Spikkel koopt maar baja, rijd veel beter.
Maar ik heeft net zo veel lol.
Las ogen,opgelopen in warp zone vorige week.
Kan ik iemand nog blij maken met een asus m2n-mx se mobo met processor en koelert,anders gaat ie de kliko in.
Mja, ik wil ook veel lol beleven. Jammer alleen dat ik geen rijders in de buurt van Hoevelaken ken.. Is en blijft een &*@$#%^@ eind rijden..
Ga mn huis maar verkopen denk en dichterbij wonen..
Ok, dan ga ik ook niet![]()
Ik vraag toch niet om een revieuw,ik vraag of iemand hem wil hebben.Zal het daardoor komen?
Nee toch maar niet, mijn mobo heeft zelfs al betere specs