Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi! Als ik nog een knappe server zoek weet ik nu tenminste waar ik hem kan vinden.......:murder:
Moet je er nog maar bij zien te komen. :yes: PB weet wel dat dat nog een hele opgave gaat worden om ongemerkt binnen te komen. Zodra je de deur open hebt, kun je geen stap verder komen. Die stenen van Indiana Jones waren nog makkelijker te bewandelen. :rolling:

en met een patchpaneel, altijd handig!!! heb ook 5 laptops thuis, en nog een pc voor op de hobbyzolder
op die server kunnen dan meteen alle natuurfilms, kan ik ze vanaf elke locatie in huis bekijken:D
Patchpanelen kun je zo krijgen. We knippen er vaak genoeg uit bestaande racks als er nieuwe bedrading wordt aangelegd bij klanten. En de natuurfilms hoef je er niet meer op te zetten hoor, die staan er uiteraard al op. Ik ben provider, veel van wat je download..... :oops: ;)

ben gek op een uitdaging...........
Moet je er nog maar bij zien te komen. :yes: PB weet wel dat dat nog een hele opgave gaat worden om ongemerkt binnen te komen. Zodra je de deur open hebt, kun je geen stap verder komen. Die stenen van Indiana Jones waren nog makkelijker te bewandelen. :rolling:

Patchpanelen kun je zo krijgen. We knippen er vaak genoeg uit bestaande racks als er nieuwe bedrading wordt aangelegd bij klanten. En de natuurfilms hoef je er niet meer op te zetten hoor, die staan er uiteraard al op. Ik ben provider, veel van wat je download..... :oops: ;)
he bah, dus die kale man in veel van die films.....dat ben jij??????

ben gek op een uitdaging........... he bah, dus die kale man in veel van die films.....dat ben jij??????
Ja, en iemand van jouw leeftijd moet mijn broer Jeremy ook wel kennen. Heb je vast wel vaker gezien in die films. Beetje hetzelfde postuur als ik heb (ik zag er in mijn jonge jaren ook minder sterk uit). :yes:

Zeker wel. :yes:
4x vanaf de meterkast voor tot in de garage = 4x 35 meter (2x telefonie, 2x ethernet)
2x ene kant garage andere kant garage = 2x 13 meter
3x van garage naar huiskamer achter = 3x 25 meter
2x van garage naar huiskamer voor = 2x 35 meter
3x van garage naar boven = 2x 30 + 1x 35 meter
Uh, sorry, dik 400 meter dus. 8O Maar we hebben wel overal in het huis aansluitingen voor zowel bedrade telefoon (analoog of ISDN) en netwerk. Patchpaneel hangt in de garage, waar ook de server staat.

Heb je die touwtjes niet knap weggewerkt dan,wel handig 400 mtr waslijn ;) :shock::rolling::rolling:

Laatst bewerkt:
Ron Jeremy? Your brother from another mother???meestal keek/kijk ik niet meer dan 10 minuten van zo'n film anyway.....:D
Sleur, ik wil je niet teleurstellen, maar je ziet er nu nog niet sterk uit, je rui..........nee laat maar zitten...........
Ja, en iemand van jouw leeftijd moet mijn broer Jeremy ook wel kennen. Heb je vast wel vaker gezien in die films. Beetje hetzelfde postuur als ik heb (ik zag er in mijn jonge jaren ook minder sterk uit). :yes:

Heb je die touwtjes niet knap weggewerkt dan,wel handig 400 mtr waslijn ;) :shock::rolling::rolling:
90% zit onder de grond (op sommige plaatsen letterlijk, zoals tussen de schuur en de garage in een dikke pijp onder de tuin door).

Ron Jeremy? Your brother from another mother???meestal keek/kijk ik niet meer dan 10 minuten van zo'n film anyway.....:D
Sleur, ik wil je niet teleurstellen, maar je ziet er nu nog niet sterk uit, je rui..........nee laat maar zitten...........
Ja, kijken naar die films trek ik ook nooit langer dan 5 minuten. :mrgreen: Ik ben vreselijk sterk, maar die spiermassa zit netjes ingepakt om het warm te houden. Net als ijsberen doen. :D Het heeft zo zijn voordelen. Ik hoef niet eens te slaan om een deuk in een pakje boter te krijgen. Met handoplegging kom ik er ook. :p

Ik heeft ook allemaal utp in den muur maar ben te beroerd om de stekker in de flaptop te stoppen,oja de kabel naar zolder is kapoerewietes gemaakt door dochter lief.

Ik heeft ook allemaal utp in den muur maar ben te beroerd om de stekker in de flaptop te stoppen,oja de kabel naar zolder is kapoerewietes gemaakt door dochter lief.
Er op lopen kauwen? Normaal doet de hond dat. :? :lol: ;)

Vanavond de kids wat laten rommelen op de Zicral van PH-ILS. Ze wilden eerst een voetbalveld er van maken. Maar ik heb toen gezegd dat dat niet ging lukken omdat er allemaal delen uit gehaald zouden worden. Maar ze hebben het netjes hersteld. :thumbsup:

zicral_phils1.jpg

(staat er ook een door het raam te gluren)

ik heb last van een lichaamsdeel dat zich wat slapjes voelt !
ik gaat zo ff naast maris liggen , dan is dat probleem snel opgelost :p

vntm

ik heb last van een lichaamsdeel dat zich wat slapjes voelt !
ik gaat zo ff naast maris liggen , dan is dat probleem snel opgelost :p

vntm
Ik denk als je dat zegt altijd aan dat filmpje van de Bitterballenwintercompetitie met je Spektrum zender. Kweet nie, geeft een heel vreemd idee. Drie keer heen en weer slaan en dan uitknijpen.... :? :mrgreen: :rolling: :lol:

-edit-
Voor wie het nog steeds niet gezien heeft: Pmf0hYKtrEI[/media] een keertje dan...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk als je dat zegt altijd aan dat filmpje van de Bitterballenwintercompetitie met je Spektrum zender. Kweet nie, geeft een heel vreemd idee. Drie keer heen en weer slaan en dan uitknijpen.... :? :mrgreen: :rolling: :lol:

-edit-
Voor wie het nog steeds niet gezien heeft: [URL="
een keertje dan[/URL]...

lichaamsdeel is weer slapjes , dus alweer klaar ;)

nu is mijn hele lichaam gaar en ga lekker maffen :sleepy:

morgen nog een verplicht dagje vrij wegens vies winderig/nat weer , woensdag gaat het binnenseizoen van start voor junkie , kan ik tenminste wel werken .

:( snif .... dat gaat nog wel ff duren voor BYM zo kan spelen :(

Vandaag op mijn werk mezelf een nieuw monitortje cadeau gedaan :yes:
27" LED Philips 273E3LHSB. :thumbsup:

Jaja, in plaats van een ritje naar Hans Anders laat je je baas voor een grotere monitor betalen, kan je niet beter een nieuwe bril kopen :rolling:

-edit-
Voor wie het nog steeds niet gezien heeft: Pmf0hYKtrEI[/media] een keertje dan...

Dat .... blijft ..... een .....legendarische ......periode ...........

Wat een lol hebben we gehad met zn allen man man man :yes::yes:

Dat .... blijft ..... een .....legendarische ......periode ...........

Wat een lol hebben we gehad met zn allen man man man :yes::yes:
Ja, dat was echt priceless. :yes: Als dat indoor autootje rijden van hullie serieus is, ben ik wel genegen om zo'n VXL Onroadje te kopen. :D Ik heb nog wel ergens een DX3.0 liggen (de DX3R is na de M-Auto verkocht bij gebrek aan belangstelling).

Ja, dat was echt priceless. :yes: Als dat indoor autootje rijden van hullie serieus is, ben ik wel genegen om zo'n VXL Onroadje te kopen. :D Ik heb nog wel ergens een DX3.0 liggen (de DX3R is na de M-Auto verkocht bij gebrek aan belangstelling).

als jullie die hobby hadden gehouden had je nu gewoon kunnen vliegen ehhhh sorry rijden !

Lekker indoors....

Van mij en Vincent dat we gaan rijden in ieder geval wel ja, of we ook daadwerkelijk races gaan doen weet ik niet of dat aan gaat slaan, zit nog steeds met mn open ruggetje :rolleyes: eerst maar weer eens een beetje gaan rijden en controle krijgen over het geheel, daarna zie ik wel ff verder ;)

Maar zo lekker aan de tafels prutsen tussen een Ton en een Peter en een John en een Glenn en wie ik zo ff vergeet is best wel gezellig, en dan de rijdersstelling op en je uitleven op de baan is gewoon gaaf :yes:

*na enige dagen zoekwerk zn eigen oude AMB transponder weer opgeduikeld heeft*

Ik zoek voor Vin ook een Spektrum zender maar staat weinig op marktplaats tegenwoordig, en financiele centjes is momenteel ook way below peil.

Heb nog wel een traxxas 2,4GHZ dus er kan gelukkig al wel gereden worden :)

als jullie die hobby hadden gehouden had je nu gewoon kunnen vliegen ehhhh sorry rijden !

Lekker indoors....
Hohoho, ik heb nog vier indoor karretjes staan:
- XRay T1M (1:12, onroad rijklaar)
- XRay M18T (1:18, truggy/semi-offroad rijklaar)
- XRay M18MT (1:18, mini-monster truck, rijklaar op een draagarm na)
- Traxxas E-Revo (1:16, offroad projectieltje, rijklaar met slippend diff)
Kwestie van accu's laden, met de juiste zender binden en racen maar. :D :yes:

Ondertussen een interface voor de joystick naar de Arduino geknutseld. Geen zin meer om hem te testen. Kom van de week wel weer. :(

joystick07_interface.jpg

Lekker indoors....

Ik heb wel een en ander weggedaan aam auto's em kapjes etcetera, maar sowieso m'n gereedschap en afstelgereedschap nooit weggedaan ...

IMG_4611.jpg

Hohoho, ik heb nog vier indoor karretjes staan:
- XRay T1M (1:12, onroad rijklaar)
- XRay M18T (1:18, truggy/semi-offroad rijklaar)
- XRay M18MT (1:18, mini-monster truck, rijklaar op een draagarm na)
- Traxxas E-Revo (1:16, offroad projectieltje, rijklaar met slippend diff)
Kwestie van accu's laden, met de juiste zender binden en racen maar. :D :yes:

Ondertussen een interface voor de joystick naar de Arduino geknutseld. Geen zin meer om hem te testen. Kom van de week wel weer. :(

joystick07_interface.jpg

Nah ... een beetje klodderen met wat tin en pcb .... dat kan ik ook wel hoor :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back