Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is al voldoende hoor :D

Kijk eens wat ik tegenkwam , vanaf 1: 20 ofzo :cool:

[URL="
20-11-2011 - YouTube[/URL]

lol , dat waren wij ;)

wat een suffe electro karretjes zeg , de savage flux had wel wat pit , ik hoop dat de revo wat pittiger is :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst stond er eentje op het forum te koop. Ging weg voor 60 eypo. 8O :? Heeft niet echt (lees geen) waarde meer. :(

de mini cen is ook de enige nitro wagonnetje die ik hou , dat ding reed best pittig en was erg fel :p
en voor die paar tientjes kan ik hem beter houden .
morgen even rijdend maken die cen

Junkie,
ik heb alleen interesse in de Savage...dus als het financieel aantrekkelijk word, dan hap ik misschien toe.
Misschien dus hè!

De Mini Cen gewoon te koop zetten,dan vang je er tenminste nog doekoe's voor.

Zeg eh.. Wel eerst even mijn Savage overnemen he :)

@Junkie: Ik kom morgenochtend rond een uurtje of 11 a 12 bij je langs (pm me even je adres als je wilt).

@Bart: Afspreken bij de Mac is prima, alleen dan wel na 1 uur op zn minst. :D Wat ook kan, bij mn ouders, dan ga ik na Junk direct naar mn ouders toe en ga ik niet voor 3 uur weer weg? Zoiets?

Hoor het wel, ga nu pitten :)

Hier ook weer rust in de tent. Was ontzettend gezellig met mijn broers en hun kids. Patries ook weer happy :D

Truste. Bis morgen.

Ook een update? Of worden het hop-up parts :mrgreen:

Hmmm tsjah, ik denk beide :rolling:
Het haalderegenvanjeraamwegheenenweerstangetje deed een beetje zwaar piepen en dat lag niet aan de ruitenwisser zelf.
Vrijdag dat hele reactiestang annex aandrijfsysteem onder het paravan alsmede de ruitenwisser motor eraf gehad, en ingespoten met WD40 maar deed geen verschil maken.
Vanmorgen bleek het na een nachtje intrekken en inwerken toch wel soepeltjes te draaien dus ik wacht nog wel eventjes, vervangen kan altijd nog :)

Mijn Nissan Micra K10 is van het eerste type, en bouwjaar 1986. Dus alles wat ik op de sloop tegenkom is nieuwer ja :yes::mrgreen:

Nieuwe Micra onderdelen halen bij de autosloperij?

Precies :mrgreen:

Heb er net een gehaald,ligt nu even te laden :D

Cool :)

Kun je ook lekker el cheapo watts app'en :cool: ;)

Spammeeuuhhh :rolling:

*...ook aan het bankhangen is* ;)

*Dat ook gedaan heeft vanaf 16:00 tot heden*

...en daar heeft de Aaifoon dan weer geen last van (hoop ik)

Ik heb nog iOS4 erop staan dus sowieso dat probleem niet.
Enige irritante vindt ik dat er nu steeds meer apps komen die niet meer werken op iOS3 of iOS4 maar verplichten je wel tot installeren van iOS5 :(

Appelsap zuigt :D Biertje smaakt :D

Geen van beide te zuipen, tegenwoordig kraanwater :yes:
Maar moet ieder voor zich weten :)

:n00b: gefeliciteerd met de verstuurde Pb's en e-mails! ::new-bday: :bday:

JA en van hetzelfde en nog veleicitaties he!

Laatst bewerkt:
Siggy ik weet niet hoe de Rustler bevalt. Eerst zal ik toch echt ereen paar mee gereden moeten hebben. Ik gamorgen wel even rossen ik, afhankelijk van het weer.Ik geef je wel een belletje als ik ga.

Goedemorgen :D

@5p1k3:

Ik heb je ff een PBtje gestuurd met m'n 06 no.
Ben straks ook onderweg.
Rond een uurtje of 15.00 is zo'n beetje het eerst mogelijke afspreekmoment. ;)

Leuke oefening om te solderen: Soldeer eens twee stukje soldeer aan elkaar. Dus met de eindjes netjes aan elkaar plakken. En dan niet op de tafel leggen maar gewoon in de lucht. Leer je snel solderen van. :D :yes:

Iemand nog een lagertje 5x9x3mm met seals liggen? Is van een Xray T1M, alleen de binnen- en buitenrand zaten er nog in, seals, kogels en kooi waren verdwenen. 8O :?
Zoveel soldeer heeft ik niet meer om dat te oefenen,zal wel wat spul doorheen gaan.
Zal eens kijken voor een lagertje :D
Goedenmorgen tesamen

gaap !! ook weer wakker :)

lekker rustig dagje thuis rommelen , de minicen even tot leven brengen , nog een surprise samen maken met floor voor morgen , dan hebben ze op school sintergedoe .

spijker komt straks mijn hobbyruimtes nog ff leeg kopen :banana:

veel plezier allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back