Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Denk eens na,ik heeft een marder DAT GAAT DUS NIET!!!!!!!!!!!!stelletje uitslapende mingolen :shock: 10;30 ikke bashen op oostzaan, dus veel rijuren maken .
Denk eens na,ik heeft een marder DAT GAAT DUS NIET!!!!!!!!!!!!
kunnen we ook eens volgas met de baja's en gelijk kijken wie het snelst is![]()
Een tandje of 3 erbij op de pinion zou geen kwaad kunnen. :nooo: Doet-ie nog steeds wel wheelies omdat je nu eenmaal achterlijk veel koppel bij lager toerentallen hebt bij elektro. Maar de uiteindelijke topsnelheid gaat gelijk drastisch omhoog. 8)nee , zodra je voorwielen omhoog komen ,moet je gas terugnemen , anders slaat hij achterover , dus het is echt het gevoel met het gas ervaren . echt geweldig .
Nope, nu heb je uitfikkende regelaars en LiPo's die bol gaan staan omdat je ze te leeg rijdt. :?Grote voordeel is natuurlijk WEL dat je niet iedere keer je motor hoeft af te stellen en dat geklut met 1-way lagertjes is ook NIET van toepassing. :rolling:
Keertje naar de Japanner tegenover het station in Alkmaar. Is echt lachen als je met een groep zo'n arrangement neemt. Lekker rondom de bakplaat genieten van de show met voer. 8) Echt een aanrader.*Straks lekker naar de wok gaat , pils drinken en lekkere dingen eten*![]()
Ze hebben bij jou toch ook wel een wok ?
Jawel,naast het kantoor van de BAM in Alkmaar
Maar dat is NIET gezellig in je 1-tje![]()
*op PB verjaarsfeestje geweest, met een grote verscheidenheid aan klassieke muziek :rolling:*
Truste!
+1 Was gezellig Patries.... uhhhh jij ook PB![]()
was een leuk feessie... alleen jammer van de polisie. Dat had je nou weer gemist BYM![]()
Ik denk dat ik iedere wakker word omdat ik het idee heb dat ik me verslaap ofzo :???: