Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo ! ! !
Een hele week echt gewerkt en je bent total loss?![]()
Word tijd om je gympies weer eens aan te trekken gabber![]()
ja ,dat is toch die gast die op atletiek zat ? , hij heeft hooguit 3 rondjes gelopen en was toen al gaar , kansloze zaak dus , en echt veel slanker is hij niet geworden , wel dikker door de drossel![]()
Nog een paar uurtjes,dan heb je weekeindYep, total loss... maar dat komt meer door de flinke verkoudheid
Is er weer een spontane verkoop in het bouwlokaal? Zowaar internet in ijmuiden. Wel traag...ios5?
ga na je nest joh,morgenavond ben je weer niet te genietenJa was weer een topavondje voor me vanavond
Die Pieter deed een wereld aanschaf bij me
*naar de Mac rijdt voor een euroknaller*
Precies, het enige dat ze daar doen is lachen, zuipen en elkaar in de zeik nemen.Er is echt geen klote aan in de Drossel![]()
Mogguh
Bijna weekend, ik heb er zin in![]()
![]()
Dat probleem ken ik niet.
Een klapstoel, een fles spraakwater en een stuk piepschuim in de C1 en klaar is Siggy;-)
Laatste stootje van mij he ?![]()
Ja was weer een topavondje voor me vanavond
Die Pieter deed een wereld aanschaf bij me
*naar de Mac rijdt voor een euroknaller*
Mogguh
Bijna weekend, ik heb er zin in![]()
![]()
![]()
(voor hen die het nog niet hebben: succes)
Ja, jij bent vrij als het slecht weer is. Ik als de zon schijnt en het prima veldhangweer is. Gewoon lekker drie dagen zonnig veldhangen.Sterkte met je vrije dag !
Ik moet er niet aan denken om vrij te zijn ,al teveel vrij geweest
Werken rules!![]()
Dan heb je een zooitje spierpijn,en ziet het er nog niet zo knap uit als mijn werk.Je moet het ook over laten aan de vakmanzoooo, maar weer naar het werk , terwijl ik goed gaar ben , spierpijn all over da place , tja , moet ik maar geen snoekselwerk doen
werkse allemaal !
xxx junkie
+ 1![]()
(voor hen die het nog niet hebben: succes)
Wordt nou maar eens net zo vrolijk als je avatar doet vermoeden