Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep maar wat is de oorzaak ,dit word een soort kip en het ei verhaal.
Draai de ontvanger een kwart of een halve slag. Kans is groot dat het dan al opgelost is. Al eerder gezien op HoogTij. Anders de bougiedop of bougiekabel. Contactpuntjes en condensator heeft de ontsteking niet dus daar hoef je niet naar te kijken. ;)

57d23c29-ccbc-3810.jpg

Hey pieter ik heb ook zn vacumtafel liggen van look
Denk alleen dat een kap net niet gaat passen

Bedankt man,maar ik maak er liever zelf 1 :)

@ Pieter , maak je wel foto's ? Lijkt me ook wel leuk om te zien :yes:

Je kunt natuurlijk wel alle kanten op qua kap ;) en het zal ook wel wat schelen qua financieen :p

Ik ga wel filmen;) en ja,dat scheetl een hoop geld maar het is ook leuk.

Jij hep eg tijd teveel he :hammer:

[edit]

Wel kicke als je dat zelf kan maken :yes:

Hij werkt ook weer sinds een paar dagen, en hij heb meteen praatjes.

Lengte van de antennedraad moet ook juist zijn. Een stukje te lang of te kort zorgt voor een verminderd bereik. Exacte lengtes voor 2.4GHz auto's weet ik zo niet meer uit mijn hoofd (ik dacht 33cm of 16,5cm).

Draadlengte verdubbelen heeft dat zin?

Jij weet wel wel antwoordt je hierop krijgt van mij he ;)

Zo vanaf komende week is de Rustler ook helemaal klaar. Dan ga ik eindelijk is gezellig mee. Ik heb wel gezien dat ik de vuurkorf mee moet nemen.';)

Zo vanaf komende week is de Rustler ook helemaal klaar. Dan ga ik eindelijk is gezellig mee. Ik heb wel gezien dat ik de vuurkorf mee moet nemen.';)

yep , moet je zeker doen ;)

zo , net weer alle onderdeeltjes X2 besteld just in case , wat stuk was stelde niet veel voor , maar ik had het heels niet in huis :mad: ;)

welterusten

Was weer een goede impressie van vanmiddag Junk :-)

Heel veel rijden / slopen en vreselijk veel gelachen ;-)

Hoe is het met je poot Gorby ? ? :-) ;-)

Zo en goedemorgen maar weer,eerst maar een bakkie zetten.Staat aardig wat woei hier,maar een lekker knutsel dagje van maken.
Heren vliegers succes :thumbsup:

Zo en goedemorgen maar weer,eerst maar een bakkie zetten.Staat aardig wat woei hier,maar een lekker knutsel dagje van maken.
Heren vliegers succes :thumbsup:

word zeker knutselen , gisteren beide wagons gesloopt ;)
woensdag zullen de spulletjes wel binnenkomen .
Thanks, nu net weer terug. Lastig typen. Lekker naar bedje toe en morgen weer fris op :shock:

slaap lekker uit lieverd ;)

Junkie je postvak in zit vol.

dat geeft rust ;)

Was weer een goede impressie van vanmiddag Junk :-)

Heel veel rijden / slopen en vreselijk veel gelachen ;-)

Hoe is het met je poot Gorby ? ? :-) ;-)

was zeker gezelli :p

ik snap ook niet welke gek heeft verzonnen dat we 5 dagen moeten werken,en 2 vrij zijn , dat had andersom gemoeten :murder:

goedemorgen allemaal !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back