Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de kogellagergoeroe's onder ons:

Ik zoek kogellagertjes 1/8" x 5/16" met flens en stalen seals (geen rubber seals dus)... :(

Je vergeet nog een maat Sleur. 2 Zelfs denk ik want een flenslager heb vaak 4 maten.
Zal best maar dit zijn de enige maten die ze opgeven bij Corally. :(

Binnenmaat/buitenmaat denk ik. Breedte is onder nabij de 3mm maar niet echt kritisch, net als de flens zelf. Komen aan beide kanten van de velg te zitten, ruimte tussen de twee lagers is 9mm. Binnendiameter zal ook 3mm zijn want de as zelf heeft een moer M3. :? Gewoon domme gasten die Amerikezen, laat ze nou eens normaal metrisch gaan gebruiken. :evil:

Ja als je terugrekent kom je op 3x8mm.Dat is een standaard maat, van de copterx 450 tailas;) Als je persee een flens moet hebben weet ik het ook niet.

Heb expres geen kerstkaarten verstuurd dit jaar,om het allemaal lekker vlotjes te laten verlopen ;)
Savage had zijn brommer en roggelaar wel met een ruime week. :? Maar dat was via RCMart. Die versturen binnen 2 werkdagen na bestelling. Bij HK duurt dat een eeuwigheid. Ik heb daar wel gehad dat de order nog op "dispatched from warehouse" stond, geen tracking, 3 van de 4 vinkjes etc. en het pakketje was er al. 8O Gewoon een stel prutsers daar bij HK. :yes:

Ja als je terugrekent kom je op 3x8mm.Dat is een standaard maat, van de copterx 450 tailas;) Als je persee een flens moet hebben weet ik het ook niet.
Nope, 3,175mm x 7,9375mm. En ja, het moet een flens zijn anders verdwijnt het lager in de velg en dat is niet de bedoeling. :D

Nee hoor Baja net het laatste zand eruit geveegd,kan ie straks in bad :D.Dan mag ie nog 1 of 2 keer rijden en dan gaat ie in de revisie

aha , jij stopt dus met rijden ? lekker dan , gaan we weer rijden ,ga jij lope lege reviseren :-|

nou , dan ga ik maar weer vliegen ;)

zoooooooooooooooo, weer lekker gewerkt , ik denk dat ik volgende week maar is een weekje vrijaf neem , het werken neemt zoveel tijd , ik kom nergens aan toe :)

ps ; snapt iemand waarom ik op de pc op de hobbykamer ineens geen internet meer heb ?
het is een vaste verbinding met kabel , maris had hem er gisteren even uitgetrokken om te resetten omdat de laptop met draadloos verbinding geen post kan ontvangen , daarna heeft mijn pc geen verbinding meer :confused:

word gek van die computtelzooi :-|

aha , jij stopt dus met rijden ? lekker dan , gaan we weer rijden ,ga jij lope lege reviseren :-|

nou , dan ga ik maar weer vliegen ;)
Doe je goed.
Als je de Baja gehouden had,en geen WK of EK exemplaar had gekocht had (iets met oranje).Had je nu ook wat onderhoud kunnen plegen.
De meeste zijn weer gaan rijden sinds jij weer een Baja hebt,de hele ploeg rijders loopt met je mee (omdat je anders alleen staat,maar wel bereik hebt ;)).
Misschien zijn wij wel de storende factor.
Tegen de tijd dat jij weer gaat vliegen gaan Gorby en Siggy ook weer vliegen,Kobus werken dan ga ik niet alleen rijden.Dan ga ik weer vissen.Dus dan maar een weekje of twee weekjes niet rijden,maar dat ie wel weer lekker is,en met een gerust hart weg kan zetten voor dat het vis virus weer toeslaat.:D

Joop moest je die win 7 cd nou evengoed hebben? Want op een 1.6ghz celleron wordt het niet echt vetjes denk ik ;)

Doe je goed.
Als je de Baja gehouden had,en geen WK of EK exemplaar had gekocht had (iets met oranje).Had je nu ook wat onderhoud kunnen plegen.
De meeste zijn weer gaan rijden sinds jij weer een Baja hebt,de hele ploeg rijders loopt met je mee (omdat je anders alleen staat,maar wel bereik hebt ;)).
Misschien zijn wij wel de storende factor.
Tegen de tijd dat jij weer gaat vliegen gaan Gorby en Siggy ook weer vliegen,Kobus werken dan ga ik niet alleen rijden.Dan ga ik weer vissen.Dus dan maar een weekje of twee weekjes niet rijden,maar dat ie wel weer lekker is,en met een gerust hart weg kan zetten voor dat het vis virus weer toeslaat.:D

ohw , maar 2 weekjes , niets aan de hand dus ;)
reviseren kun je beter doen als het ijzelt en sneeuwt , want dan gaan we vliegen .

en de rest loopt niet mee hoor , ieder doet wat ze willen , ze gaan waar ze zin in hebben ;)

nu weer rijden , straks weer vliegen , maar het rijden houden we er van mijn part lekker in , afgewisseld met wat gevlieg .

Joop moest je die win 7 cd nou evengoed hebben? Want op een 1.6ghz celleron wordt het niet echt vetjes denk ik ;)
Moet je de N-versie installeren. Is zonder al die Aero Desktop meuk. Stukken sneller dan de versie die Aero probeert te simuleren waardoor je veel rekenkracht kwijt raakt. :teacher:

Vergis je niet, Windows 7 draait er een stuk beter / sneller op dan Vista.

Desalniettemin zou een Windows XP niet misstaan.. ;)
Windows 7 is niets sneller of trager dan Windows Vista. Alleen Vista start veel dingen op voordat je aan kunt melden (als je dat gebruikt bij Professional/Ultimate) en anders rammelt dat ding nog een tijdje voordat het opgestart is. Windows 7 laat je al aanmelden terwijl alleen de kernel mode nog maar opgestart is en alles sukkelt daar vreselijk achter aan. :? Mijn Vista PC thuis (AMD64 X2 2.4GHz/4GB) start sneller op dan de media PC met Windows 7 64-bits (Core i3, 2.4GHz/8GB). Kwestie van goed instellen. :D ;)

Voor oudere beestjes is XP relatief sneller, totdat je Service Pack 3 en Internet Explorer 8 of 9 installeert. :(

Moet je de N-versie installeren. Is zonder al die Aero Desktop meuk. Stukken sneller dan de versie die Aero probeert te simuleren waardoor je veel rekenkracht kwijt raakt. :teacher:

Windows 7 is niets sneller of trager dan Windows Vista. Alleen Vista start veel dingen op voordat je aan kunt melden (als je dat gebruikt bij Professional/Ultimate) en anders rammelt dat ding nog een tijdje voordat het opgestart is. Windows 7 laat je al aanmelden terwijl alleen de kernel mode nog maar opgestart is en alles sukkelt daar vreselijk achter aan. :? Mijn Vista PC thuis (AMD64 X2 2.4GHz/4GB) start sneller op dan de media PC met Windows 7 64-bits (Core i3, 2.4GHz/8GB). Kwestie van goed instellen. :D ;)
Kan je is bij mij langskomen dan,mag je gewoon een prijsje maken :yes:.Kan je ook mijn vrouw instellen dan,dat ze s'morgens ook lekker opstart ;)

ohw , maar 2 weekjes , niets aan de hand dus ;)
reviseren kun je beter doen als het ijzelt en sneeuwt , want dan gaan we vliegen .

en de rest loopt niet mee hoor , ieder doet wat ze willen , ze gaan waar ze zin in hebben ;)

nu weer rijden , straks weer vliegen , maar het rijden houden we er van mijn part lekker in , afgewisseld met wat gevlieg .

Inderdaad een beetje afwisselen.
Ik heb een snowflyer klaar staan, ready for ice-flying :cool:

Maar ook bashen in tha snow is FUN ;)

Voor de kogellagergoeroe's onder ons:

Ik zoek kogellagertjes 1/8" x 5/16" met flens en stalen seals (geen rubber seals dus)... :(
Je vergeet nog een maat Sleur. 2 Zelfs denk ik want een flenslager heb vaak 4 maten.
Even nagemeten (digitale schuifmaten zijn best handig als ze zowel metrisch als emperial aankunnen). Op eBay ook met Teflon seals (beter nog dan stalen seals).

1/8" x 5/16" x 9/64" Metal Shielded

Kan je is bij mij langskomen dan,mag je gewoon een prijsje maken :yes:.Kan je ook mijn vrouw instellen dan,dat ze s'morgens ook lekker opstart ;)
Je had je USB Stick er niet in moeten steken. Nu is het te laat. :( ;) Enige dat resteert is alles formateren en opnieuw beginnen. :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back