snoeksel
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben eigenlijk wel jaloers, maar durf dat niet toe te geven.
*forum uitzet *
:rolling:
Ooit eens gehoord van een wijze uit het oosten 1 van de drie weet niet meer welkeWijs onderschrift heb je Snoek![]()
Als van Urbanus liedje Jezukke is geboren: "Toen kwamen er drie koningen, een zwarte en een witte".Ooit eens gehoord van een wijze uit het oosten 1 van de drie weet niet meer welke![]()
Bla bla bla weet je wat jou probleem is......LOL
neehoor , niet jaloers , maar geen puffff om vrijdagavond vlak na de arbeitswoche af te reizen naar haarlem :nooo:
ook wanneer het indoorfladdergedoe weer begint wil ik 1x in de 2 weken gaan ipv iedere week , ook een beetje klaar(gaar) mee
en zoals jullie nu klef heel vaak met elkaar willen zijn , liefst iedere avond , schrikt mij alleen maar af :schrik:
veel plezier stelletje hosmos![]()
Gevalletje chronische junkeritus.Bla bla bla weet je wat jou probleem is......
Bla bla bla weet je wat jou probleem is......
Blij dat jij het wist,ik wist het niet.Je kan niet gaar zijn met zo'n goddelijk lijf :murder:Gevalletje chronische junkeritus.![]()
![]()
Blij dat jij het wist,ik wist het niet.Je kan niet gaar zijn met zo'n goddelijk lijf :murder:
@ Erik: rond 20.30 uur... ik kan je evt. oppikken?
Velserbroek ligt volgens mij ook onroute
Yep, ze ziet er best lekker uit.lekker wijf heb ik , he snoek
![]()
Zo ook weer thuis,enerverende dag gehad bij DAF Eindhoven,daarna efkes een flinke biefstuk gedownload bij LOETJE in Oudekerk.
Ga nu ff bankhangen ,morgen en overmorgen weer wrakkendienst op het circuit.
Is goed, ik zie je wel verschijnen. Mijn telefoon is een beetje naar zijn moer, en ik kan alleen bellen en niet SMS-en.
m.v.g. Erik