Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Kobus kan jij morgen de Baja afmaken voor me,neem je elles mee.Krijg je van mij beschuit met muisjes ;) :rolling:

Nee sorry , moet eerst een kado komen en je weet hoe dat gaat met vrouwen , 1648 winkels in en uit , alles snoezig vinden en uiteindelijk weer belanden bij winkel nr. 1 of 2 na vier dagen winkelen :mad: :rolleyes:

Zo en weer terug uit het ziekenhuis.Boutje van de schokbreker was dol,die in de draagarm zat.Draagarm los gehaald en de schokbreker uit de shocktower.Draag arm doorzagen met de ijzerzaag ging goed,tot het laatste stukje.Was er doorheen en zat in mijn hand.Gevolg drie hechtingen en een tetanus prik :D

Postbus%2051%20campagne%20-%20Drank%20maakt%20meer%20kapot%20dan%20je%20lief%20is.jpg

Huh?

Wat staat er nu in de keuken :confused:

2011-12-29165707-1.jpg

@Siggy:

Onwijs bedankt voor de hulp bij het vinden van de Bagha SS voor Barthez! :thumbsup:
( hij heeft er zelfs een dag voor vrij genomen om hem in ontvangst te nemen) :shock:
Tha Bagha staat nu in 072 en ben er blij mee! :D

Morgen ga ik de stuurservo inbouwen en de failsave (KillerBee) instellen. :cool:

Nu even een biertje. :proost:

@Snoekie:

Damn! :shock:
gewoon ff 3 hechtingen tijdens sleutelen aan tha Bagha :? :-|

@Savage35:

een Macbook Pro 13" is inderdaad niet zo groot,maar sommige mensen hebben en een laptop en een i-PAd.
Dit is "best of both worlds" ;)

Wat wil je daar nou mee zeggen.
Dat ik moet stoppen met twee drie biertjes op een dag,of dat ik mijn baco niet meer mag.
Ik mag graag een pilsje drinken ja of een baco.
Ten tijde dat het gebeurde was ik gewoon nuchter net als nu.
Je moet je vooroordelen is voor je houden.

@Snoekie:

Damn! :shock:
gewoon ff 3 hechtingen tijdens sleutelen aan tha Bagha :? :-|
" ;)

je kan hem nog bij siggy laten hoor ;)

@Siggy:

Onwijs bedankt voor de hulp bij het vinden van de Bagha SS voor Barthez! :thumbsup:
( hij heeft er zelfs een dag voor vrij genomen om hem in ontvangst te nemen) :shock:
Tha Bagha staat nu in 072 en ben er blij mee! :D

Morgen ga ik de stuurservo inbouwen en de failsave (KillerBee) instellen. :cool:

Nu even een biertje. :proost:

felici , lekkere bhaha :p

mijnes net klaar gezet voor zaterdag , alsmede de sav en de flux , alles staat hier op springen :p

Zo bajalinnetje efkes gestart en ik denk dat mijn dremel actie wel nut heeft gehad,ze klinkt nu al lekker agressief.
Ben benieuwd wat ze doet met die afterburner en die walbro van Kobus .

Zo bajalinnetje efkes gestart en ik denk dat mijn dremel actie wel nut heeft gehad,ze klinkt nu al lekker agressief.

das mooi !

kunnen we zaterdag zien , als je mij kan bijhouden heeft het geholpen ;)

de tunedpipe die siggy even van me heeft geleend zie je al behoorlijk verschil , zijn baja blijft nu veel dichter in mijn buurt. ;)

@Junkie:

hij staat al hier in 072 :p

Kreeg net een mailtje: mijn RD-logics uitlaat (die jij ook hebt in het oranje) is verzonden...heb toch een chroom polished besteld :cool:

Al eerder gezegd ,maar toch nog maar een keer , ik weet niet of de pomp het nog doet ? zul je ff moeten aansluiten op benzine om te kijken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back