Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens Sleur ik heb de rear shocks uitelkaar getrokken en gereviseerd ( ik had nog een revisiesetje liggen) Ze zijn nu perfect.

Ik ga nog even de carbon Tie-bar op het voorste bulkhead monteren zodirekt, en dan maar is verzinnen wat ik nog meer kan doen aan de Rustler;)

Hey, mijn schoonmoeder op televee bij RTV-NH. 8O
(klein, met bril en roze/paarse sjaaltje)

Deze?

wievandetwee2.jpg

Of deze?

wievandetwee1.jpg

pffffffffff

Moet je niet lekker op je eigen draadje lopen edteren?

lol ;)

zooooo , toch maar ff door weer en wind naar kobus gereden , de A7 is met de volvo een leuk ritje op da cruise control .

hele berg onderdelen en als bonus een mooie kappenset :cool:

dus nu aan het stoeien met het chassis , moet evengoed wel iets gericht worden ,want deze is het ex chassis van sleur , niet gek dat die ook wat krom is ;)

nog even lekker afgepilst bij huize kobus , en weer tertug met keiharde regen met hier en daar wat aqua planning met 160 kmpu :D

*bankschroef opzoeken gaat *

lol ;)

zooooo , toch maar ff door weer en wind naar kobus gereden , de A7 is met de volvo een leuk ritje op da cruise control .

hele berg onderdelen en als bonus een mooie kappenset :cool:

dus nu aan het stoeien met het chassis , moet evengoed wel iets gericht worden ,want deze is het ex chassis van sleur , niet gek dat die ook wat krom is ;)

nog even lekker afgepilst bij huize kobus , en weer tertug met keiharde regen met hier en daar wat aqua planning met 160 kmpu :D

*bankschroef opzoeken gaat *

:confused: Kan nooit veel meer dan een paar nano mm. zijn , hier is altijd voorzichtig mee gedaan :rolleyes:

Wel gezellig bij ons he ? :D

Was het maar waar ;)

qoute uit Flodder:VANAF NU SLAAPT IEDEREEN IN ZIJN EIGEN NEST HIER

;)

Nog zo'n mooie "kom van je zuster af , viezerik" :D ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back