Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oud nitro kapje gevonden bij Tito in de schuur. Deze pas gemaakt voorde Rustler. Ik vind een truck look toch wel leuker :) Dus als ik weer centjes heb een mooie kap zoeken en grotere Badlands van Proline.

344xtdy.jpg

vxkbi9.jpg

Ik ga nog ff Baja shoppen.

jij bent erg !

Hey Kevertje

Wanneer ga jij de Baja weer eens uitlaten?

kever is een stille kever , met 1 bericht per jaar , dus volgend jaar antwoord hij wel ;)

alsjeblieft junkie

Tel: 0610487423 tel rc tuning raalte

dank u ;)

:teacher:

Dus, de tussenhandel overslaan en zelf importeren ;)

precies :cool:

ff kijken wat ik heb voor indoor ;

aito
clik
deluxe ( om zuinig mee te zijn )
hellcat
mite
geebee

de kisten dus die ik al jaren heb ,omdat ik goed ben met uitwijken :cool: :D

dus ik kan nog ff voort :squarewink:

Geinig!!!!:yes:
Hoe gaat het met de lexan kappen productie? Wil dat een beetje lukken?
Oud nitro kapje gevonden bij Tito in de schuur. Deze pas gemaakt voorde Rustler. Ik vind een truck look toch wel leuker :) Dus als ik weer centjes heb een mooie kap zoeken en grotere Badlands van Proline.

344xtdy.jpg

vxkbi9.jpg

Hier heb je lekkere bling voor je baja . :D ;)

lekkere bling voor corby ;)

zoooo , net ff de geebee herstelt van wat schade van vorig jaar , wel leuk om er ff aan te pielen .
alle lipo's liggen op een berg om te laden , wel lekker dat ik nu 2 goeie laders heb .

straks en of morgen de rest v/d depron vliegers nalopen .

heb zin in zaterdag !! lekker weer is bashen met indoor vliegers ,bovendien erg gezellig ;)

lekkere bling voor corby ;)

zoooo , net ff de geebee herstelt van wat schade van vorig jaar , wel leuk om er ff aan te pielen .
alle lipo's liggen op een berg om te laden , wel lekker dat ik nu 2 goeie laders heb .

straks en of morgen de rest v/d depron vliegers nalopen .

heb zin in zaterdag !! lekker weer is bashen met indoor vliegers ,bovendien erg gezellig ;)

Echt wel!!!!

Ben nu een Demolition Disc aan het maken, de vorige heb ik weg gegooid, viel van ellende uit elkaar.
Morgen de accu's laden en nog de Infinity afbouwen en gereed maken (is geen ragkist, maar ben benieuwd of ie weer vliegt na de crash vorig jaar met Vinni).

Heb er ook heel veel zin weer in!

Echt wel!!!!

Ben nu een Demolition Disc aan het maken, de vorige heb ik weg gegooid, viel van ellende uit elkaar.
Morgen de accu's laden en nog de Infinity afbouwen en gereed maken (is geen ragkist, maar ben benieuwd of ie weer vliegt na de crash vorig jaar met Vinni).

Heb er ook heel veel zin weer in!

word weer lache :p

als je een mooie kist heb , vliegen we samen even met zijn 2én , mijn deluxe wil ik ook heel houden ;)
moeten we ff doen als ze buiten staan te roken .

de rest wat ik bij me heb is bashen & crashen en elkaar najagen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back