marcelsiggery
Forum veteraan
Ja maar je kent me toch, dan ben ik met 5 min alweer uitgevlogen met mijn vliegkunsten.Het is wel de stone disk met verlichting.
Een litertje CA en 50 meter ducttape mee en GAAN

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja maar je kent me toch, dan ben ik met 5 min alweer uitgevlogen met mijn vliegkunsten.Het is wel de stone disk met verlichting.
alsjeblieft junkie
Tel: 0610487423 tel rc tuning raalte
Ja je heeft gelijk ik ga ook niet moeilijk doen dus:Ik ben er klaar voor!Een litertje CA en 50 meter ducttape mee en GAAN![]()
alsjeblieft junkie
Ik ga nog ff Baja shoppen.
Hey Kevertje
Wanneer ga jij de Baja weer eens uitlaten?
alsjeblieft junkie
:teacher:
Dus, de tussenhandel overslaan en zelf importeren![]()
Oud nitro kapje gevonden bij Tito in de schuur. Deze pas gemaakt voorde Rustler. Ik vind een truck look toch wel leukerDus als ik weer centjes heb een mooie kap zoeken en grotere Badlands van Proline.
![]()
![]()
Mal is klaar. Nu nog even een kistje bouwen om op te vacuum trekken.
Daar weet jij alles van he ''zuiger''![]()
Die wil ik maar dan met spinners.
lekkere bling voor corby
zoooo , net ff de geebee herstelt van wat schade van vorig jaar , wel leuk om er ff aan te pielen .
alle lipo's liggen op een berg om te laden , wel lekker dat ik nu 2 goeie laders heb .
straks en of morgen de rest v/d depron vliegers nalopen .
heb zin in zaterdag !! lekker weer is bashen met indoor vliegers ,bovendien erg gezellig![]()
Echt wel!!!!
Ben nu een Demolition Disc aan het maken, de vorige heb ik weg gegooid, viel van ellende uit elkaar.
Morgen de accu's laden en nog de Infinity afbouwen en gereed maken (is geen ragkist, maar ben benieuwd of ie weer vliegt na de crash vorig jaar met Vinni).
Heb er ook heel veel zin weer in!