Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom straks naar das Feld
Lazy Bee gaat mee, daar is het mooi weer voor.
EZ* niet aan begonnen...helaas.
Gister teveel pijn in mijn bakkes![]()
Dus die ibuprofen 600 zou wel heel erg fijn zijn
Wie neemt er deze keer koffie mee?
Het zal waarschijnlijk vrijwel niemand interesseren, maar Nederland is wereldkampioen honkbal geworden
![]()
Ik kom straks naar das Feld
Lazy Bee gaat mee, daar is het mooi weer voor.
EZ* niet aan begonnen...helaas.
Gister teveel pijn in mijn bakkes![]()
Dus die ibuprofen 600 zou wel heel erg fijn zijn
Wie neemt er deze keer koffie mee?
even aan autootjes pielt , de savage weer tevoorschijn gehaald , heeft ff een beurtje nodig ,heb wel alles in huis .
de ontvanger heeft storing , dus daar moet een andere in .
wat kost tegenwoordig een spektrum zender gebruikt ?
mochten we nog een keer gaan indoor rijden is het wel lekker om ook op de x ray een spektrum te hebben .
s
Met alle respect, maar hier ga ik even serieus op in .... :teacher:
Dit is de laatste informatie die je gepost had omtrend onroad rijden op de MACH.
We zijn momenteel bezig om een leuk gezellig groepje samen te krijgen om weer bandjes, rondetijden (bier) en gezelligheid samen te krijgen.
Dat heeft voor mij persoonlijk momenteel prioriteit boven "iemand die een zendertje zoekt", zodoende @MACH rijders, dat is 1.
Als ik zie dat jij dergelijke uitspraken doet, en bij voorbaat al aangeeft de afstand een bezwaar te vinden, wat je goed recht is dat is vijf tot tien minuten langer rijden dan ik moet doen, verkies ik die zender aan iemand te verkopen die in dat clubje gaat rijden en nog zenderzoekende is, dat is 2.
Tevens heb ik er denk ik overheen gelezen dat jij zoekende bent naar een stuurwielzender, enige wat ik me kan herinneren is dat je je xray nog had staan en meerdere malen hebt verkondigd dat je nooit wat verkoopt, maar het enkel de container inkwakt als het stuk is, dus voel je niet persoonlijk aangevallen aub? Dat is 3.
[/haphapmodus uit]
goeie morgen
gaat er nog iemand vliegen vandaag??
en hoe is de staat van t veld?
wil met de inspire vliegen maar zag op t filmpje van gisteren dat t veld onderwater staat
of valt dat mee????
bym , hier geef ik een hint dat ik een spectrum zoek ,en uit bovenstaande tekst blijkt dat ik zelfs wil gaan indoor rijden
wat een lul verhaal !!!!!
maar ik snap mijn plek als het om autootjes gaat , wie niet meedoet krijgt de pleuris maar !
en nee , ik doe idd niet mee , ik vind het idd te ver , en na een week werken heb ik geen puf om vrijdag avond uit te rukken , maar als het in het weekend was ,had ik af en toe wel willen rijden ,just for fun .
bovendien is vrijdagavond mijn tv avond , lekker bankhangen met de voice of holland aan .
er is vandaag 1 nadeel , net als gisteren staat de wind ongunstig (wk 4) , dus landen vanaf de snelweg ,dus een korte landingsbaan , dat is jammer , voor de bigscales niet echt prettig , maar voor piep/heli's/speedvliegers geen probleem .
misschien kom ik ook , ligt eraan of maris me laat gaan![]()
@Vinni:
ik heb geen losse vrouw-Deans stekkertjes.
Wel 3x een setje man-vrouw+ krimpkous.
Ben je daar een beetje mee geholpen?
neem ik voor je mee
gebruikt iemand de xt 60 stekkers ik heb er 10 accukant
wil graag 10 deans vrouwtjes iemand??
waarom landen op t korte stukje je kan met zn bigscale makkelijk met crosswind landen op t verlengde van t veld das geen probleem
maar meer ivm met landingsgestel die je kwijt raakt tijdens t landen
door t water en modder op t veld
Ontbijtje doen, zenderaccu hangt aan de lader en dan weer sportief doen in de sporthal.![]()
daar hoef je je geen zorgen over te maken , geen geulen en gaten meer in het veld , alleen zorgen dat je niet helemaal in het begin v/h veld land , maar 15 M verder , no problemo
wat je wel hebt ,ook met crosswind , is dat je vlieger lekker blijft doorzetten en vaart blijft houden , tov tegenwind , daar hadden gisteren zelfs de calmato's/trainers last van .
maar je moet doen wat je zelf wilt
ik ben blij voor je dat je eindelijk is kan vliegen
dat ga ik vieren door ook naar het veld te gaan :music:ik heb mij ontkoppelt van maris , die wil net als floor lekker thuishangen , dus junkie free to GOOOOOOO
ik neem vandaag mijn mini scales mee , dwz de somethin extra en mijn vriend vibrogym , lekker raggen !!
ben rond 12;30 auf das velt , maris gaat zo eerst ff trainen , daarna kan ik los .
@ bart , jij hebt toch koffie dienst ?![]()
@ bart , jij hebt toch koffie dienst ?![]()
Ja, wij hebben het echt slecht. Van zonsopkomst Indoor tot zonsondergang op het veld vliegen zonder gezeur thuis. Kwestie van goed regelen. Net als vliegen op vrijdagmiddag en zaterdag.aha , de trutten gaan weer indoor klooien met dit mooie weer![]()
we zien een aantal van jullie vanmiddag wel op het veld![]()
:nooo:
na 3x is een ander aan de beurt voor koffiedienst![]()
Ja, wij hebben het echt slecht. Van zonsopkomst Indoor tot zonsondergang op het veld vliegen zonder gezeur thuis. Kwestie van goed regelen. Net als vliegen op vrijdagmiddag en zaterdag.![]()