Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ,best eng.Zal wel een hoop afstellen worden bij iedereen,we hebben allemaal wel wat veranderd.

ik niet , hullie lope allemaal moeilijk te doen , die van mij loopt gewoon netjes :D

heb er wel wat ikea hopups op gemonteerd :cool:, morgen te zien :p

Ik kan nie slapen nie ,ben op van de zenuwen.

lol ;)

Gaat voor mij ook geen latertje worden denk ik, begin aardig in te kakken ;)

:cool:

zohey , hier nog 1 , viel net bijna in slaap op da bank :eek: , wel lekker :p
tja , dat krijg je van ikea shoppen :smile:

Ook in te kakken. Zoontje moest ook nog naar een feestje. Heel geen zin meer om de Sav te voorzien van een nieuwe servo. Moet eerst de servo's nog zien te vinden.

Zo nog even naar een vergaardag om een paar pilsjes te drinken. :proost:

Ja ,best eng.Zal wel een hoop afstellen worden bij iedereen,we hebben allemaal wel wat veranderd.

Nou , ik moet zeggen dat ie vanmiddag echt in één keer aansloeg hij bleef alleen niet lopen , dus de stat. wat hoger en daarna ging ie als de brandweer , ik heb de krassen in mijn bumper zitten van de wheelies hier op straat :cool:

Ik ben echt blij dat ik die 990 gekocht heb :D

Ook in te kakken. Zoontje moest ook nog naar een feestje. Heel geen zin meer om de Sav te voorzien van een nieuwe servo. Moet eerst de servo's nog zien te vinden.

Zo nog even naar een vergaardag om een paar pilsjes te drinken. :proost:

niet terugkrabbelen !! servo erin en knallen morgen :D

ik zie je morgenochtend bij de koffie ;)

Zo net terug van de kindervergaardag,wou weg want de Baja moet in elkaar.Zit nu lekker en moet mezelf zo naar boven toe slepen om dat ding in elkaar te krijgen.:cool: Het gaat wel lukken denk ik,maar Kobus wil jij de trekstarter meenemen,ik wil het nog proberen maar tegen de tijd dat ie in elkaar zit heb ik geen zin meer in trekstarters reviseren.

Zo net terug van de kindervergaardag,wou weg want de Baja moet in elkaar.Zit nu lekker en moet mezelf zo naar boven toe slepen om dat ding in elkaar te krijgen.:cool: Het gaat wel lukken denk ik,maar Kobus wil jij de trekstarter meenemen,ik wil het nog proberen maar tegen de tijd dat ie in elkaar zit heb ik geen zin meer in trekstarters reviseren.

Ligt al een paar uur in de auto ;)

Gaan we lekker in Alkmaar rijden,dan neem ik Dominique mee Junkie,op HT is er weinig aan voor die meiden.En om ze de hele middag op te sluiten met een DS :nooo:.Of het oude plekje op HT

Morgen kom ik ook ff langs ja. Iemand nog dikke wielen met banden liggen voor op een 12mm. meenemer? Groter dan 10.5 band diameter is gewenst.

Gaan we lekker in Alkmaar rijden,dan neem ik Dominique mee Junkie,op HT is er weinig aan voor die meiden.En om ze de hele middag op te sluiten met een DS :nooo:.Of het oude plekje op HT

hmmm, ik verheug me juist op de laatste bashplek , die meiden vermaken zich daar ook wel .
maar de ouwe bashplek is ook goed , daar kunnen ze idd beter spelen .

moeten we wel ff een mooie schans vinden .

maar die klote crossers zitten wel dichter op onze huid op de ouwe bashplek :mad:

Bodemplaatje gemaakt:

001kgr.jpg

002kcs.jpg

004lh.jpg

005cdc.jpg

Morgen kom ik ook ff langs ja. Iemand nog dikke wielen met banden liggen voor op een 12mm. meenemer? Groter dan 10.5 band diameter is gewenst.
Neem de mini revo mee,zitten die banden op die je laatst liet zien.Moeten we wel even over kunnen zetten denk ik

hmmm, ik verheug me juist op de laatste bashplek , die meiden vermaken zich daar ook wel .
maar de ouwe bashplek is ook goed , daar kunnen ze idd beter spelen .

moeten we wel ff een mooie schans vinden .

maar die klote crossers zitten wel dichter op onze huid op de ouwe bashplek :mad:
We zien morgen nog wel even,laten we in ieder geval een schep meenemen.Dus aan ieder die een schep heeft neem hem mee,kunnen we wat rommelen evt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back