Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kobus,die keerringen voor de olie in je motorblok.Gewoon even een uurtje in de vriezer liggen.Dan valllen ze eruit![]()
Mooi dan kan ik straks er even mee gaan klooienDie wip je er zo uit met een platte schroevedraaier , hoef je niet eerst in te vriezen .
Mooi dan kan ik straks er even mee gaan klooien![]()
Zover ben ik nog niet.Eerst even eten,Siggea kastjes in elkaar klooien.Dan uit elkaar halen het blokje,en dan is het bedtijdCarter helften goed op warmen , lagers in een zakje in de vriezer , na een half uurtje ofzo in de hete carter helften laten vallen en af laten koelen .
Maar wij weten allebij dat onze Junkie dat is![]()
vorkom dorskuren van uw sterrekke!!!
![]()
eerst volgende vrije weekend ga ik weer ff vliegen , die gaan bij mij vrijwel altijd heel en schoon mee terug , maar dat komt omdat ik zeer goed kan vliegen![]()
Dat krijg je he,als je gekke dingen gaat zeggenmaar helaas zijn de weerberichten niet al te best voor het weekend , veel wind /regen /natte sneeuw![]()
Dat spul van mij is onderweg,lekker naar de 29 en een beetje cc
Dat spul van mij is onderweg,lekker naar de 29 en een beetje cc
Ha ha ha hij heeft wel zweeds alu eropHebben we evenveel cc'sen hetzelfde gewicht .
Kunnen we junkie zijn plastic baja eens goed in de sandwich nemen , weet ie meteen wat de voordelen van een paar gewichtige hop ups zijn![]()
![]()
Ha ha ha hij heeft wel zweeds alu erop.Deurgreepjes van keukenkastjes meen ik,ter hoogte van die lichtpotjes op je rolkooi
![]()
Zit ondertussen al vier weken op zooi van die gast te wachten,en al zes weken op Hobby city en al ruim een week op KRC.Ik lijk sjunkie wel die krijgt ook nooit wat op tijd.
Ik ga mee hullie niet meer rijden:noo:,hullie willen plastiek slopen.Gaat 'm niet redden , stelt de slachtpartij hooguit wat uit![]()
Weet je ook de maat van het asje uit je hoofd , ik heb hier ook nog wel ergens een paar mini keerringen liggen , die ik voor de 4 mm schokbreker assen gebruikte .
Dan zou ik die weer eens moeten opzoeken , ik heb laatst ook een klem gekocht voor bij mijn kolomboor machine dus kan iets rechter boren![]()
Dat krijg je he,als je gekke dingen gaat zeggen![]()
Hebben we evenveel cc'sen hetzelfde gewicht .
Kunnen we junkie zijn plastic baja eens goed in de sandwich nemen , weet ie meteen wat de voordelen van een paar gewichtige hop ups zijn![]()
![]()
Zit ondertussen al vier weken op zooi van die gast te wachten,en al zes weken op Hobby city en al ruim een week op KRC.Ik lijk sjunkie wel die krijgt ook nooit wat op tijd.
Ik wacht het wel af,langste bij hem duurde 5 weken.Maar het is al in nederland hoor,als het goed is heb je een track en trace gehad van DDM,moet je hier even checken.Hier in dit apenland gaat alles zoooooooooooooo traaggggggggggggZit ondertussen al vier weken op zooi van die gast te wachten,en al zes weken op Hobby city en al ruim een week op KRC.Ik lijk sjunkie wel die krijgt ook nooit wat op tijd.
neen , gaat jullie niet lukken met die logge loodkarren , ik krijg straks mijn lichte velgen binnen , en die alu ringen laat ik eraf , is alleen maar gewicht , dus junkie blijft gewoon vooraan rijden![]()