Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zohey, willen hullie niet zoveel paginas voltikken :eek: , rustig an hoor ;)

zo , mijn silverback rc velgen binnen , ziet er goed uit , gelijk een paar van die zakjes velg boutjes erbij , die kan ik wel aanraden , zijn iets dikker en een beetje houtschroef achtig met imbus kop , draaien er dus wat sneller in ook .

eerste velg klaar , straks de volgende , en dan staat bajalien er weer klaar voor .

zohey, willen hullie niet zoveel paginas voltikken :eek: , rustig an hoor ;)

zo , mijn silverback rc velgen binnen , ziet er goed uit , gelijk een paar van die zakjes velg boutjes erbij , die kan ik wel aanraden , zijn iets dikker en een beetje houtschroef achtig met imbus kop , draaien er dus wat sneller in ook .

eerste velg klaar , straks de volgende , en dan staat bajalien er weer klaar voor .

*geduldig wacht op onderdelen :D

Zo net ff door de straat gejaapt maar ben heels niet tevreden nie, zit helegaar geen fut in.

jij bent lekker bezig
angry_27.gif
jij bent toch monteur ??

*geduldig wacht op onderdelen :D

velgen zien er sterk uit , en de kern waar de zeskant in komt ook , maar er zit geen alu ring omheen , de hpi ring past er niet op , ik denk dat het wel houd .

al de alu velgringen eraf gelaten en weer voor de veel lichtere plastic versie gegaan , hoeft hij ook niet al dat gewicht meer rond te draaien , pk's erbij dus :cool:

Durf het bijna niet te zeggen,maar na drie keer nakijken en rekenen toch de inlaat timing van de zuigert een ietsje verkeerd(een graad of dertig:oops:)
Dus nu een ander setje erop,heeft iemand nog een 35mm zuigert liggen?
Alleen 34 en 36,ga je niks aan hebben he.
De 34 is nieuw compleet met cilinder kop en pakkingen

Gister was gezellig op de MACH. Erik3d, SLeur, Ik, Tito, Broertje van tito, BYM, Vincent, Nijsie. Allemaal van de partij. De Scalpel gaat de deur uit. Ik weet niet of dat normaal is maar dat kreng blijft zoeken in sturing. Erg moelijk te controlleren. Toen met de Rustler op kleine bandjes op de offroad baan gereden. Dat was heel erg moelijk, maar wel lachen. Iedereen deed gecontrolleerd zijn sprongetjes terwijl ik voor vliegen ging :D Wel erg moelijk rijden op die baan.

Na, wat biertjes, na afloop een shoarmatje gepakt met zijn allen. :thumbsup:

Ja was super gezellig man, vooral die afterparty.
Jammer genoeg duren die afterpartys altijd maar zo kort ...

Gister liep ik nog even mee met een gast naar zijn auto waar hij mij een elcon liet zien. Gave bakken zijn dat man. Nog groter dan een Baja, en hydraulische schijfremmen:hammer:

Dat was Niels, mn andere kameraad :)

Durf het bijna niet te zeggen,maar na drie keer nakijken en rekenen toch de inlaat timing van de zuigert een ietsje verkeerd(een graad of dertig:oops:)
Dus nu een ander setje erop,heeft iemand nog een 35mm zuigert liggen?

Ik heb denk ik nog wel ergens een 35 mm. zuiger liggen , weet alleen de toestand niet zo uit m'n hoofd ;)

zo , bajalien is klaar , al dat maffe alu van mijn velgen af , die plasic ringen staan een stuk mooier :p

mocht ik nog een gare opknap baja tegenkomen , ga ik die zo licht mogelijk bouwen , dus zo sober als mogelijk , ook een kleinere tank erop , we zeulen veel te veel brandstof mee , soms tank ik maar 2 x per dag .

word er nog gebashed morgen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back