Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Sorry hoorNeem je eigen ff in maling ,KOEKWOUS.
Lady's and Gentleman ZE LOOPT WEER!
Durf het bijna niet te zeggen,maar na drie keer nakijken en rekenen toch de inlaat timing van de zuigert een ietsje verkeerd(een graad of dertigSuper, wat was het probleem?
zohey, willen hullie niet zoveel paginas voltikken, rustig an hoor
zo , mijn silverback rc velgen binnen , ziet er goed uit , gelijk een paar van die zakjes velg boutjes erbij , die kan ik wel aanraden , zijn iets dikker en een beetje houtschroef achtig met imbus kop , draaien er dus wat sneller in ook .
eerste velg klaar , straks de volgende , en dan staat bajalien er weer klaar voor .
Ikke ook ^)^_(&@%)&^_@* dulleme.*geduldig wacht op onderdelen![]()
Zo net ff door de straat gejaapt maar ben heels niet tevreden nie, zit helegaar geen fut in.
*geduldig wacht op onderdelen![]()
Alleen 34 en 36,ga je niks aan hebben he.Durf het bijna niet te zeggen,maar na drie keer nakijken en rekenen toch de inlaat timing van de zuigert een ietsje verkeerd(een graad of dertig)
Dus nu een ander setje erop,heeft iemand nog een 35mm zuigert liggen?
Gister was gezellig op de MACH. Erik3d, SLeur, Ik, Tito, Broertje van tito, BYM, Vincent, Nijsie. Allemaal van de partij. De Scalpel gaat de deur uit. Ik weet niet of dat normaal is maar dat kreng blijft zoeken in sturing. Erg moelijk te controlleren. Toen met de Rustler op kleine bandjes op de offroad baan gereden. Dat was heel erg moelijk, maar wel lachen. Iedereen deed gecontrolleerd zijn sprongetjes terwijl ik voor vliegen gingWel erg moelijk rijden op die baan.
Na, wat biertjes, na afloop een shoarmatje gepakt met zijn allen.![]()
Gister liep ik nog even mee met een gast naar zijn auto waar hij mij een elcon liet zien. Gave bakken zijn dat man. Nog groter dan een Baja, en hydraulische schijfremmen![]()
Die heeft ik zelf ook al die 36 is voor een 30cc en die 34 voor een 26/27ccAlleen 34 en 36,ga je niks aan hebben he.
De 34 is nieuw compleet met cilinder kop en pakkingen
Durf het bijna niet te zeggen,maar na drie keer nakijken en rekenen toch de inlaat timing van de zuigert een ietsje verkeerd(een graad of dertig)
Dus nu een ander setje erop,heeft iemand nog een 35mm zuigert liggen?
Kan nooit slechter zijn dan die ik hebIk heb denk ik nog wel ergens een 35 mm. zuiger liggen , weet alleen de toestand niet zo uit m'n hoofd![]()
Die heeft ik zelf ook al die 36 is voor een 30cc en die 34 voor een 26/27cc
Die heeft ik zelf ook al die 36 is voor een 30cc en die 34 voor een 26/27cc