Gorbatjov
Forum veteraan
HuhZoiets riep ik ook vanmiddag ja![]()
Die trommel weegt toch gauw zo'n kilo of 10/15![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
HuhZoiets riep ik ook vanmiddag ja![]()
Die trommel weegt toch gauw zo'n kilo of 10/15![]()
Huhhebben hullie speelgoed trommeltjes op die hengers zitten,die van ons wegen een kilootje of 30,35.
Ik weet er alles van.Dit was een trommel van een asfalt keet , weegt hooguit een ton of 8/9 .
Als ik aan de 4 asser dieplader van ons werk (jou ongetwijfeld bekend) gebruik ik zo'n banden karretje , daar ga ik niet eens aan lopen scheuren :nooo:
Doet best wel zeer hoor , als ie uit je klauwen glijd en je hem wil pakken en dan je klauwen ertussen![]()
![]()
Ik weet er alles van.
Kobie: Nee. geen ruzieGEwoon ff lekker rond rossen met de Rustler.
Heb de preload spacers eruit gehaald. Even kijken hoe dat rijd door de bochten![]()
ik ben bang dat ik zojuist een leuke 5b gekocht heb voor weinig
heb zin om te knutselen eraan , heb hier nog veel spul wat erop kan , bling bling zenoah 26 cc , alu clutchbellholder en nog veel meer
past een cy 26cc cil eigenlijk op een 23 cc cy blok ? ,zonder dat je andere dingen moet aanpassen ?
Alles past, je moet alleen het trekstartertouwtje iets inkorten zodat hij wat makkelijker kan starten zonder dat je een parel op je bougie krijgt, dit omdat de inwendige weerstand hierdoor aanzienlijk wordt verlaagd ivm de ionische ontwikkeling in je lagers
Snappie uhm?
Alles past, je moet alleen het trekstartertouwtje iets inkorten zodat hij wat makkelijker kan starten zonder dat je een parel op je bougie krijgt, dit omdat de inwendige weerstand hierdoor aanzienlijk wordt verlaagd ivm de ionische ontwikkeling in je lagers
Snappie uhm?
ik snap hem half
zojuist de baja gereserveerd voor sjunkie , zit al een 26cc op hoorde ik net, de baja staat nu op onroad banden , hij heeft er ook nog een set offroad banden bij met velg
net ff gebeld met de verkoper , klonk goed allemaal , die bajalien heeft amper zand gezien en weinig gelopen , maar ik zie het donderdag wel
corby ; nog een mooi 26cc blok kopen ? ,ik heb de zenoah nog , die gaat op de reserve baja , dus die erop zit zoekt een nieuwe eigenaar![]()
Jij bent ook slimmer dan dat je eruit ziet... of was het nou andersom![]()
![]()
Toch die uit goes ?![]()