Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@BemBemBym: ik heb de zender van DJLeonardo gekocht. Wil jij Edwin even melden dat ik geen interesse meer heb?

Ga ik doorgeven, en hier even een nieuwe melding plaatsen dan maar, aangezien die lul van een Junkie ineens geen zender meer wil. die kan de pleuris krijgen :mad:;)

BemBemBym,welke lipo,tjes had jij in je tuut hangen

Haai snoekie ...

Deze dus, twee keer met de plus op de plus en de min op de min ... (paralel dus)

ik heb ook geen interesse meer , dus laat maar :-)

lekkerrrr vliegennnnnn :D

bym is een lul !!

maar ook wel lief soms :-) ;)

F.U.M.!

iemand per ongeluk een set up voor een disc te koop hier???
Kan ik ook mee indoor-vliegen van de winter!!!!!

Laatst bewerkt:
Hmmm, ik heb nog een discje liggen, compleet, maar dat betekent dat ik helemaaaal niet binnen kan vliegen deze winter ....

Iemand nog een (ja, nog een ja) Spektrum DX2.0 zonder ontvanger kopen voor 40€ inclusief verzendkosten ??

ik ga snurken, als het een beetje meezit nog 1 nachtje na vannacht in No Have land, en dan weer een paar nachtjes in mijn eigen bedje tegen die warme kont aanliggen, welterusten!

Truste man, en werk ze!

[ondertussen in het rijderskwartier]

Even bezig geweest vandaag mijn Spektrum DX3R een veilige reisverzekering te bouwen, dus wat plaatjes geschoten ...

Stickém up!
pistool.jpg

koffer.jpg

Kan ermee door dacht ik, alle laagjes even op elkaar geplakt met Action Depron lijm, zit morgen als een huis .... :)

Truste man, en werk ze!

[ondertussen in het rijderskwartier]

Even bezig geweest vandaag mijn Spektrum DX3R een veilige reisverzekering te bouwen, dus wat plaatjes geschoten ...

Stickém up!
pistool.jpg

koffer.jpg

Kan ermee door dacht ik, alle laagjes even op elkaar geplakt met Action Depron lijm, zit morgen als een huis .... :)

Ziet er goed uit Bembembym :cool:

Ennnnn niet meer te koop, jammer Junkie, net te laat .......... :rolling:

op antieke 2 anaals zenders reageer ik niet meer , zit geeneens een ontvanger bij ;)

zo , kon me nest niet uit komen met dat herfstachtige weer en gekletter op het raam :onweer: , heerlijk :p

1 nadeel , ik kan nu niet op de motor weg , veel te nat allemaal :(
1 voordeel ; geen file's , het is varkanzie tijd , dus lekker rustig auf das wegennet ;)

toi toi

Voor mij geen geclub of andere buitenbed activiteiten. Sinds vorige week al kramp in mijn maag, medicijnen leken te helpen maar niet helemaal. Straks bespreken bij de huiarts voor een onderzoek naar galstenen. 8O :?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back