De thermometer in de auto geeft -12 :shock:
Ik ben alleen nog maar even in de achtertuin geweest en dat vond ik al koud genoeg , van mij mag het warm water regenen en de zomer kan ook wat mij betreft wel beginnen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De thermometer in de auto geeft -12 :shock:
auw , je herinnert mij aan wat ik moet doen vandaag , terwijl het nu zulk mooi buiten wandel speel weertje is
aha vandaar , ik had je nog gebeld gisteravond
mogge allemaal !
veel plezier allemaal![]()
![]()
Mogguh mannen
Ook weer wakker,nouja ? Bijna dan :sleeping:
Ik ga zometeen ff met de EZ vliegen bij het Zwet
FF kijken of ik dat Cameraatje nog kan vinden.
goed bezig ! , ik heb alleen ff geen ez of ez achtige , had jij nog zoiets on stock?
net ff de weg op geweest , en is prima te doen , en nu gaat ik stucen![]()
En nogmaals bedankt daarvoorSnoek is net weg ,brommer zit weer inelkaar.
Ga nu gordijn rails ophangen op zolder.
i know , maar ik wil dan liever ez 2 of een hongkong ez , ik heb nl geen zin om rolroeren te makenIk heb nog een witte uitvoering liggen, dat wist je toch al ;-)
En nogmaals bedankt daarvoor.
Gaan we de baja maar weer slachten en opnieuw opbouwen![]()
burp zit niet zoveel meer op dit draadje , maar we reden de laatste tijd weer veel op ht , maar dat is verleden tijd , daar zit het helemaal vol met crossers die geen rekening met andere houden .
Niet waar, alleen post ik niet zoveel onzin als de rest.![]()
Ook de oorzaak gevonden waardoor die de laatste keer uitviel om vervolgens nooit meer aan te gaan.
De hele cilinderkop zit los
Wel lekker dat ik de oorzaak weet![]()
@ Snoekie , heb je nou goed opgelet bij de meester ?![]()
![]()
Ja mijn oude 26cc,de originele eruit daarna nooit meer gehad.Zoiets heb je toch ook al een keer gehad met een pakking die er tussenuit lag ?
Niet waar, alleen post ik niet zoveel onzin als de rest.![]()
Is goed voor je,weet je ook eens wat echte mannen doenen je hebt gelijk
ik ben druk de snoeksel aan het uithangen met dat gestuc , zo meteen weer een kuip aanmaken en dan zit het wel snor
best leuk werk.... voor een dagje , je zou het maar dagelijks moeten doen :?![]()
Is goed voor je,weet je ook eens wat echte mannen doen.
Maar hoe laat ben je begonnen dan,dat je nu nog een kuip(waarschijnlijk een zakje) aan moet maken