Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
idd , gelukkig wel !! , denk zelfs donderdag /vrijdag vrij , kan ik thuis met de badkamer verder , dus kan wel wat tijd gebruiken .
waar ik ook mee bezig ben ,zijn de 2 zolder kamers saneren , en opruimen en vooral veel modelbouw dumpen , net alweer een zak gevuld met allerlei nitro troep en spul waar je nooit meer wat mee doet en verder ook niks voor krijgt .
de extra baja gaat waarschijnlijk naar bossie ,krijgt hij er gelijk 2 vliegtuigen bij , hop weg die zooi
minder spul geeft meer rust in da kopf
v/d week de hele savage hobby op het forum zetten , hopen dat dat ook snel weg is .
goed bezig![]()
Een slotje, alleen omdat er niet meer 20+ pagina's per dag wordt gepost? Vind het wel fijn zo ipv al dat slappe gelul over niets.
Precies.. zou eerder verzoeken om...
naam draadje weer te wijzigen naar vliegers/rijders![]()
Een slotje, alleen omdat er niet meer 20+ pagina's per dag wordt gepost? Vind het wel fijn zo ipv al dat slappe gelul over niets.
Jij ook goed bezig.
Zo ben ik al een hele boel via verkoopkanalen kwijtgeraakt, minder is meer, zoiets.
En idd, lekker schaatsen, morgen ga ik denk ik maar eens een lange tocht maken, heb vanmiddag en morgen vrij genomen, heb enkel morgenochtend een afspraak staan en daarna loss gehen. Vandaag waren ook eindelijk de Lipo papieren binnen dus even kentekenplaatjes laten maken en scheuren maar.
Wel grappig om die verbruiksmeter rond de 3 a 4 liter per 100km te zien blijven staan![]()
Of in vlieg op vliegers?![]()
de baja + een paar vliegers naar arjan ,dus ook weg![]()
Welke vliegtuigen heb je nu nog over gehouden? Cap en Extra?
het is helemaal niet leuk om veel van alles te hebben merk ik , begint me erg tegen te staan zelfs , er is meer dan modelbouw![]()
Huh wat heeft ik gemist?Wordt een beetje misselijk van hoe het gaat allemaal de laatste tijd. Het WAS altijd gezellig hier. Nu zijn er allemaal verschillende groepen, en 90% is negatief. Tis triest.
Huh wat heeft ik gemist?
Dacht al dat ik blind geworden was.nope , want er word hier bijna niets meer gezegd![]()
Wordt een beetje misselijk van hoe het gaat allemaal de laatste tijd. Het WAS altijd gezellig hier. Nu zijn er allemaal verschillende groepen, en 90% is negatief. Tis triest.
wel nee we zijn allemaal een beetje depri omdat we niet kunnen rijden of vliegen
als t weer beter wordt dan worden we weer vrolijk
en hebben we weer dingen tebespreken
Dacht al dat ik blind geworden was.