Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep maar volgend weekend moet ik het hele weekend aan de bak,finale races op het circuit
ach , je kan maar beter werken , toch pleurisweer het hele weekend
of moet je met bart mee ? , dan wens ik je sterkte toe , geen werken buiten .
ik heb echt zin an het weekend , lekker binnenzitten klooien :???:
Hey mannen
Hebben jullie al lekker weekend?
Siggy helaas nog niet, morgen weer lekker aan het werknweer: :rolleyes
* crisis ? ?
Shit, dacht morgen even lekker iets bij je op te komen halen en die klaar te maken.
Alles prima, maar ik heb de baas wel even laten weten dat dit geen gewoonte moet gaan worden![]()
zwakzinnige hier
![]()
wtf , moet je ook al op zaterdag werken ? ,maar nogmaals , anders zit je morgen in de ikea geld uit te geven , nu ga je morgen wat verdienen
toch pleurisweer .
had wel erg voor je geweest als het morgen 25 graden was en mooi veld weertje :bday:
Niet met verfbranders e.d. aan de slag want dat is ongelijkmatige verhitting en dan trekt de boel onherstelbaar krom. Te ver boven de 200 gr vervormd het alu ook teveel.
wat doe je dan op het circuit ben je vlaganist ofzo witte vlag ,zwarte+nummer groenevlag of zwart wit of nog wat andersYep maar volgend weekend moet ik het hele weekend aan de bak,finale races op het circuit
Ik heb het ook niet over een brander maar een een FOHN.
en dat werkt goed.
Siggy, moet ik wel weten waar je werk woont (en van en tot hoelaat) enzo![]()
Is hetzelfde, fohn of brander. allebei ongelijkmatige verhitting. En om een temperatuur te bereiken waarop het alu dusdanig ver uitzet om het lager te lossen schiet een fohn tekort.
Als het lager echt vastzit met een behoorlijke strakke passing is de methode in de oven op 200 gr. bewezen de beste. Ik moest het ook eerst testen en dan geloven maar het werkt.
Maar goed, je hoeft het niet van me aan te nemen. Ik ben nog nieuw op het gebied van modelvliegen maar dit is iets waar ik juist heel veel ervaring mee heb.8)
Meerijden tussen de DTCC rijders maar dan met een 10x6. 8)wat doe je dan op het circuit ben je vlaganist ofzo witte vlag ,zwarte+nummer groenevlag of zwart wit of nog wat anders![]()