Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach , je kan maar beter werken , toch pleurisweer het hele weekend :mad:

of moet je met bart mee ? , dan wens ik je sterkte toe , geen werken buiten .

ik heb echt zin an het weekend , lekker binnenzitten klooien :???:

Alles prima, maar ik heb de baas wel even laten weten dat dit geen gewoonte moet gaan worden ;)

Alles prima, maar ik heb de baas wel even laten weten dat dit geen gewoonte moet gaan worden ;)

wtf , moet je ook al op zaterdag werken ? ,maar nogmaals , anders zit je morgen in de ikea geld uit te geven , nu ga je morgen wat verdienen :cool:

toch pleurisweer .

had wel erg voor je geweest als het morgen 25 graden was en mooi veld weertje :bday:

zwakzinnige hier :p

2011-10-06231803.jpg

ja , hier nog 1 :D

best veel zwakzinnige types op de club :rolleyes: :-)

wtf , moet je ook al op zaterdag werken ? ,maar nogmaals , anders zit je morgen in de ikea geld uit te geven , nu ga je morgen wat verdienen :cool:

toch pleurisweer .

had wel erg voor je geweest als het morgen 25 graden was en mooi veld weertje :bday:

Hij heeft inderdaad de mazzel dat het morgen pleurisweer is :onweer: :D

Zo, visite de deur uit. Even afpilsen, wat lafjes er tegenaan hangen en dan 2D. Vier avonden/nachten werken breekt wel op als je geen 18 meer bent. ;)

Ik heb het ook niet over een brander maar een een FOHN.
en dat werkt goed.

Is hetzelfde, fohn of brander. allebei ongelijkmatige verhitting. En om een temperatuur te bereiken waarop het alu dusdanig ver uitzet om het lager te lossen schiet een fohn tekort.
Als het lager echt vastzit met een behoorlijke strakke passing is de methode in de oven op 200 gr. bewezen de beste. Ik moest het ook eerst testen en dan geloven maar het werkt.

Maar goed, je hoeft het niet van me aan te nemen;). Ik ben nog nieuw op het gebied van modelvliegen maar dit is iets waar ik juist heel veel ervaring mee heb.8)

Siggy, moet ik wel weten waar je werk woont (en van en tot hoelaat) enzo ;)

joh , die gozert slaapt al , moet weer vroeg uit de herfstveren ;)

Is hetzelfde, fohn of brander. allebei ongelijkmatige verhitting. En om een temperatuur te bereiken waarop het alu dusdanig ver uitzet om het lager te lossen schiet een fohn tekort.
Als het lager echt vastzit met een behoorlijke strakke passing is de methode in de oven op 200 gr. bewezen de beste. Ik moest het ook eerst testen en dan geloven maar het werkt.

Maar goed, je hoeft het niet van me aan te nemen;). Ik ben nog nieuw op het gebied van modelvliegen maar dit is iets waar ik juist heel veel ervaring mee heb.8)

ik flikker morgen het blok in de oven , ik laat weten als ik het lager eruit heb ;)

ik denk dat ik morgen maar mijn mustang is rtf ga maken , deze moet toch kunnen landen op het huidige veld ?
of is zijn landing snelheid een stuk hoger dan bijvoorbeeld mijn cap ?

dat ding hangt hier maar aan de muur .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back