Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjunkie heeft jij nog een stukkie siliconen voor een RD logics?

volgens mij wel , maar wat moet jij daarmee ? of ben je verstandig geworden en weet je inmiddels dat de rd logics best snel is ? ;)

het is mijn laatste rubbertje, als je ze los kan bestolen ,doe maar vast ,neem jij deze vast .

volgens mij wel , maar wat moet jij daarmee ? of ben je verstandig geworden en weet je inmiddels dat de rd logics best snel is ? ;)

het is mijn laatste rubbertje, als je ze los kan bestolen ,doe maar vast ,neem jij deze vast .
Ik zou ze gaarne bestolen maar weet niet waar,ik heeft deze van snoeksel over lope legge nemen.

Kapje is klaar. Moelijk te fotograferen alleen heb ik gemerkt. Ding geeft eengigantische bak licht :)

2h34zyt.jpg

Lekker veel licht. Ben zeer benieuwd hoe dat vliegt met al die lampies

Hexcopter frame zit weer in elkaar. Nu alle elektronica er weer op. Ik heb de carbon buizen vervangen door de alu staartbuizen van de CopterX. Alles veel strakker. Bijna geen flex meer.

het is mijn laatste rubbertje, als je ze los kan bestolen ,doe maar vast ,neem jij deze vast .[/QUOTE]

je kunt toch naar de super coop, ah, drogist, kruidvat enz enz enz:D:D:D:D

Joop, thanks voor het poetsen van de uitlaat... ziet er weer mooi uit.
Was gezellig bij je met die kleine ouwe en die bolle belg :mrgreen:

:) Ik zit te denken, en te denken.. en nog eens te denken..

Of een 500, of een 550, of een 600..

500 = eenvoudig canopy's voor verkrijgbaar

550 = .30 canopys voor verkrijgbaar, maar wel flink versleutelen (na gezocht op rcgroups oa.)

600 = bruut!! Alleen krijg ik van anderen te horen dat de v2 niet zo heel goed schijnt te zijn...

Denk dat ik begin met een 500, is niet zo klein als een 450, toch erg handzaam en leuk voor in de achtertuin (lees: Vathorst).

Onzin, dat je het basseerd op verkrijgbaarheid van canopy's.
Onzin dat de V2 ( ik neem aan dat je de pro bedoeld) slecht is.
En de 500 zou ik gewoon vergeten ;)

550 is een hele goede keus. 600 bladen erop en een 600 tailboom, en je hebt een super lightweight 600. Maar de pro is ook eenhele goede keus. En er zijn natuurlijk nog meer merken dan align.

Nou ik bedoel eerder scale body's sorry. Niet zozeer op de canopys nee. Ik wil niet perse 3D gaan vliegen, eerder rondjes fladderen (en wellicht uiteindelijk wel 3D, maar dat is niet mijn begin doel) :).

Met een 600 vliegen in de buurt van een woonwijk vind ik gewoon te link, dus dan zou ik daarmee alleen op het veld kunnen vliegen. Vandaar dat ik aan de 500 of de 550 zat te denken.

En d'r zijn zeker meer helis verkrijgbaar, alleen dan kom je snel uit op de Gaui X5, mooi ding, zeer zeker. Alleen vrij prijzig, dan liever een Trex 600..

Fijne is wel dat die dingen best prijzig van zichzelf zijn, ik stap hierbij niet zo snel in de auto om er een te halen.. :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back