Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker weertje vandaag mannen. Vliegen is er niet bij. Pintje open trekken zeg ik maar.

Goed plan.. Net effe een Leffe gehaald. Vanavond filmpie kijken en genieten maar.

Zo eerst een Grolsje en de ontvanger in de heli in orde maken.

Hoop zo op goed weer morgen.. Al heb ik hem even zien vliegen.. :D

@Siggy; Zie pb.

@Burp; Interesse in een Mustang? ;-)
418193_381166705228448_100000053647752_1554334_716585395_n.jpg

@Junkie: Interesse in een MX2? ;-)
399882_350193844992401_100000053647752_1467801_886936222_n.jpg

@Siggy; Zie pb.

@Burp; Interesse in een Mustang? ;-)
418193_381166705228448_100000053647752_1554334_716585395_n.jpg

@Junkie: Interesse in een MX2? ;-)
399882_350193844992401_100000053647752_1467801_886936222_n.jpg

daar staat mijn mustang schatje te koop , ik wist het !! :( ;)

mx2 = zeker leuk , maar ik heb zelf een teveel aan vliegers , en gaat maris het zeker niet waarderen , ik liep daarstraks alweer met een speedkist langs haar neus :shock: , dat kon net , maar de mx2 is grande ;)

@Erik 3 Bier?

Ben jij morgen op het veld? dan pleur ik die vleugel in de auto.

Anders pleur ik hem in de vuilnisbak nl. Heb wat ruimte nodig :)

@Erik 3 Bier?

Ben jij morgen op het veld? dan pleur ik die vleugel in de auto.

Anders pleur ik hem in de vuilnisbak nl. Heb wat ruimte nodig :)

morgen veld :confused:

veel woei en vies weertje , maar in de ochtend blijft het wel even droog geloof ik .

mocht dat zo zijn , ff snel 8 lipo's legen met de dogfighter

Sp;ike, als het morgen weer zo'n weer is als vandaag is geweest, ga ik niet vliegen hoor.

Begrijpelijk.. Al ben ik niet bang voor een beetje water ( is hier de hele dag overigens droog geweest :yes: ).

Laat morgenochtend even weten of je gaat of niet, dan kan ik evnt de heli nog thuis laten.

@Siggery; zie pm ;)

@Knaller; Ontvanger zit aangesloten. Van die Gyro snap ik niet veel :confused:. Zodra ik er stroom op zet (bec accu), dan blijft de gyro knipperen. Hij lijkt de heckservo niet te 'binden' op de een of andere manier. Wel als ik een beetje met rudder stuur tijdens het 'binden'. Maar goed, dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Of is er een instelling op de zender die ik over het hoofd zie?

Verder maken de servo's een 'trillend' geluid. Alsof er constant spanning op staat. Is dat de bedoeling?

We wachten het even af ;)

precies ;)

lipo's staan op spanning :cool:

@Knaller; Ontvanger zit aangesloten. Van die Gyro snap ik niet veel :confused:. Zodra ik er stroom op zet (bec accu), dan blijft de gyro knipperen. Hij lijkt de heckservo niet te 'binden' op de een of andere manier. Wel als ik een beetje met rudder stuur tijdens het 'binden'. Maar goed, dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Of is er een instelling op de zender die ik over het hoofd zie?

Verder maken de servo's een 'trillend' geluid. Alsof er constant spanning op staat. Is dat de bedoeling?

welkom in de wereld van de heli , de eerste 2 jaar ben je aan het studeren , afstellen , trillinkje hier trillinkje daar , en dan is het nog niet goed ;) hondedingen zijn het :murder: , maar als jij er maar lol in hebt ;)

precies ;)

lipo's staan op spanning :cool:

welkom in de wereld van de heli , de eerste 2 jaar ben je aan het studeren , afstellen , trillinkje hier trillinkje daar , en dan is het nog niet goed ;) hondedingen zijn het :murder: , maar als jij er maar lol in hebt ;)

Uiteindelijke doel met de 550 is om er een scalebody omheen te bouwen. Dus dat komt wel goed (heb mijn tanden erin gezet, dus gaat ie er komen ook). Kans bestaat wel dat ie weer ongevlogen dan de deur uit gaat ;)

En ehm, ik moet wel eerlijk zijn. Ik heb zeg wel dat ik er weinig van snap, maar heb mij er ook nog niet op ingelezen. :)

Dat komt ook wel goed, nu eerst zorgen dat de ontvanger netjes op zn plek terecht komt en hij klaar staat voor morgen :yes:

Hier ook lipo's aan de tiet. Ik neem morgen de MX2 mee naar het veld. Even afknallen, voordat iemand hem overneemt :hammer: :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back