5p1k3
Forum veteraan
Yep, just confirming...![]()
Thnx Sleur
En nee Joop, de DX8 blijft gewoon. Misschien een tweede zender erbij zoeken voor het heli vliegen. Weet nog niet, ff aanzien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Yep, just confirming...![]()
Thnx Sleur
En nee Joop, de DX8 blijft gewoon. Misschien een tweede zender erbij zoeken voor het heli vliegen. Weet nog niet, ff aanzien.
`2e zender voor heli-vliegen![]()
Lekker weertje vandaag mannen. Vliegen is er niet bij. Pintje open trekken zeg ik maar.
@Siggy; Zie pb.
@Burp; Interesse in een Mustang? ;-)
![]()
@Junkie: Interesse in een MX2? ;-)
![]()
O jammer anders heb ik wel intresse in een ontvanger 7 of 8 kanaal met sateliet![]()
Als je interesse hebt, heb ik nog wel een AR7000 over voor je.
Laat maar even in een pb weten ofzo.
@Erik 3 Bier?
Ben jij morgen op het veld? dan pleur ik die vleugel in de auto.
Anders pleur ik hem in de vuilnisbak nl. Heb wat ruimte nodig![]()
morgen veld
veel woei en vies weertje , maar in de ochtend blijft het wel even droog geloof ik .
mocht dat zo zijn , ff snel 8 lipo's legen met de dogfighter
Sp;ike, als het morgen weer zo'n weer is als vandaag is geweest, ga ik niet vliegen hoor.
We wachten het even af![]()
@Knaller; Ontvanger zit aangesloten. Van die Gyro snap ik niet veel. Zodra ik er stroom op zet (bec accu), dan blijft de gyro knipperen. Hij lijkt de heckservo niet te 'binden' op de een of andere manier. Wel als ik een beetje met rudder stuur tijdens het 'binden'. Maar goed, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Of is er een instelling op de zender die ik over het hoofd zie?
Verder maken de servo's een 'trillend' geluid. Alsof er constant spanning op staat. Is dat de bedoeling?
precies
lipo's staan op spanning
welkom in de wereld van de heli , de eerste 2 jaar ben je aan het studeren , afstellen , trillinkje hier trillinkje daar , en dan is het nog niet goedhondedingen zijn het :murder: , maar als jij er maar lol in hebt
![]()