Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Sleur, voor je uitleg.;)

Die WCP-51 is wel ff 200 eypo's.
Is iedere willegekeurige Weller soldeerbout van 50 Watt of meer, een goed alternatief?

* weer aan het werk gaat *
;)
Goed gereedschap hangt een prijskaartje aan. Ik gebruik nog steeds hetzelfde station dat ik van mijn pa kreeg zo'n dikke 20 jaar terug (is zelfs een WTCP50). Daar is alleen een nieuwe steker op gezet en 3x een nieuwe stift omdat die andere versleten waren. Paar maanden terug een nieuwe bout nodig omdat het keramieke plaatje bij de thermostaat compleet verpulverd was. Dus wat is duur?

En die handdingen zijn leuk voor een keertje solderen. Meer niet.

Sleurhutje = God
Nietus :nooo: Sleurhutje=Goed, daar is nog wat voor te zeggen. ;)

Nog een teaser dan. ;) Uw neusje is ook van kleur voorzien. Vleugeltjes met blauw/cyaan? Ik klieder op die van mij nog wat hard roze/magenta (je weet tog). ;) Die van chocojoop wordt wat opvallender zonder fratsen. En Erik3B nog wat blokjes en de vlag opleuken/verbeteren. Zondag neem ik ze mee en dinsdag die van chocojoop plakken op de club. :D

zicral_heel_veel2.jpg

Links die van Erik3B, rechts die van PH-ILS, voorgrond die van Sleur.

hee sleur het ziet er perfect uit uhhhhuu ik ben er dinsdag niet een weekje flapkantie naar brabant . :D:D:D maar alles ziet er echt gaaf uit;)

Iemand interesse in een BMI Super Dimona met een spanwijdte van 2,4m? Vraagprijs voor clubbies is 200 eypo. Inclusief 3S2P 5300mAh LiFePo4 accu. Even wat ruimte maken voor het autootje.

hee sleur het ziet er perfect uit uhhhhuu ik ben er dinsdag niet een weekje flapkantie naar brabant . :D:D:D maar alles ziet er echt gaaf uit;)
Ah mooi, heb ik een weekje extra de tijd voor die van jou. ;) Hij wordt wel netjes in ieder geval. :yes: Vleugeltjes worden ook wel mooi en goed opvallend wat onder en boven is. :D

Ondertussen cyclen de hard case LiPo's lekker door. Straks even kijken of er inderdaad een sleuf in het plastic te maken is zodat de riem van de T1M er niet doorheen schuurt. Anders kijken of ik de riemspanner voor de accu kan monteren zodat de riem wat omhoog gedrukt wordt vlak voor de accu. :?

Vervelen gaat altijd weer geld kosten. :( De keuze voor de Pro10 wordt steeds specifieker. Het wordt of een CRC GenX10 of een Xray X10 Link. En stiekem toch de 200mm touring car versie en niet de bredere 235mm versie. En gewoon met een 13.5T brushless want een projectiel met 10.5T brushless is nog even niet aan mij besteed denk ik. :D

13,5T is voor mij voorlopig ook hard zat, eerst maar weer eens gaan rijden denk ...
Denk je dat die LiPo's genoeg C hebben dan Sleur?

Ik heb die accu's ook, voor het TT0geen project van Vince.

Ik ben zelf een stapje hoger gegaan en heb deze bestolen.

zo jongens , ik dacht lekker weekend te gaan vieren ,en een beetje voorbereiden voor het vliegen morgen , maar helaas , ik schijn een schorsing van 3 MAANDEN te hebben :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
dat is ongeveer het zelfde als een heroïne junk zeggen dat hij vanaf nu niet meer mag spuiten !

beetje forse straf en ik ben met stomheid geslagen !

en dit omdat ik vorig weekend te dicht langs eric 3d ben opgestegen met mijn vibrogym .

ik weet precies waarom het gaat , maar daar zat best nog veel ruimte tussen ,bovendien stonden zij veel te ver van het hek , dit wil niet zeggen dat ik dan vlak langs iemand moet opstijgen , maar ik ken mijn vibro goed en wist dat het goed zou gaan ,anders had ik de start afgebroken .

verder wil ik melden dat ik met mijn bigscales niet roekeloos ben ,en er iemand bij wil hebben , ook laat ik al mijn kisten testvliegen , dus ben echt geen freak .

heel jammer dat eric3d mij toen niet even had gezegd dat hij geschrokken was of dat hij het gevaarlijk vond maar het gelijk bij het bestuur legt :( ,had ik niet verwacht , want echt gevaarlijk was het niet .

nou lekker dan ,ben met stomheid geslagen ,en weet nog niet wat ik ga doen , helemaal stoppen met de hobby of niet , ik bedoel 3 maanden niet mogen vliegen terwijl je net weer lekker in je vel zit na een hele nare tijd ,vind ik echt een mega straf

bedank

nano tech zuigt bym.

Want? Staaf je opmerking dan wel met feiten in plaats van enkel je mening neer te zetten ... ;)

zo jongens , ik dacht lekker weekend te gaan vieren ,en een beetje voorbereiden voor het vliegen morgen , maar helaas , ik schijn een schorsing van 3 MAANDEN te hebben :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
dat is ongeveer het zelfde als een heroïne junk zeggen dat hij vanaf nu niet meer mag spuiten !

beetje forse straf en ik ben met stomheid geslagen !

en dit omdat ik vorig weekend te dicht langs eric 3d ben opgestegen met mijn vibrogym .

ik weet precies waarom het gaat , maar daar zat best nog veel ruimte tussen ,bovendien stonden zij veel te ver van het hek , dit wil niet zeggen dat ik dan vlak langs iemand moet opstijgen , maar ik ken mijn vibro goed en wist dat het goed zou gaan ,anders had ik de start afgebroken .

verder wil ik melden dat ik met mijn bigscales niet roekeloos ben ,en er iemand bij wil hebben , ook laat ik al mijn kisten testvliegen , dus ben echt geen freak .

heel jammer dat eric3d mij toen niet even had gezegd dat hij geschrokken was of dat hij het gevaarlijk vond maar het gelijk bij het bestuur legt :( ,had ik niet verwacht , want echt gevaarlijk was het niet .

nou lekker dan ,ben met stomheid geslagen ,en weet nog niet wat ik ga doen , helemaal stoppen met de hobby of niet , ik bedoel 3 maanden niet mogen vliegen terwijl je net weer lekker in je vel zit na een hele nare tijd ,vind ik echt een mega straf

bedank

Dat zuigt :confused:

BYm, dat basseer ik op ervaringen van andere mensen die ik ken. Zoals bijv. Anko. Na 50 cycles zijn de nano techs beduidend minder.

Ik ga weg hier. Wordt kotsmisselijk van dat gezeur over die club. Altijd is er wat. Junkie sterkte met je straf verder :hammer:

Jeroen de visboer is daar geweest, ze hebben weinig op voorraad, is inderdaad vooral treintjes wat ze hebben, maar baadt het niet dan schaadt het niet :)

Staaf je opmerking dan wel met feiten in plaats van enkel je mening neer te zetten ... ;)
Wat ik moest hebben gewoon op voorraad,niet altijd vanuit gaan wat een ander zegt.Laatst nog een hele discussie over geweest.
Da's mooi klote Junkie,toch autorijden dan maar ;)
Wat was het op Hoogtij toch gezellig,lekker alles zonder gezeik

Laatst bewerkt:
erg vervelen en onverwacht idd

kijk regels prima , en ik doe ook mijn best om het veilig te doen ,dat weten jullie ook , ik laat mijn kisten tenminste nog testen en voorvliegen , dat gebeurd lang niet bij iedereen

voorbeeldje is die crash van leon , die kist ging gewoon de lucht in terwijl er onzekerheden waren , dat ding plofte zowat op de snelweg , en ik krijg een schorsing omdat ik naar iemands mening te dicht op steeg lang die persoon :confused:

weet je , er gebeuren wel meer dingen die niet kunnen , maar dan spreek je elkaar erop aan ,en niet gelijk bij het bestuur leggen die het voorval niet gezien hebben .

maargoed , jasper doet zijn best voor me zodat er een gesprek komt , een officiële waarschuwing lijkt me dan eerder op zijn plaats dan een actieve vlieger 3 maanden (12 weekenden ) :? niet te laten vliegen

Da's mooi klote Junkie,toch autorijden dan maar ;)
Wat was het op Hoogtij toch gezellig,lekker alles zonder gezeik

tja , heb je net je bigscales in orde ,krijg ik dit :mad:

maar vliegen op ht gaat ook prima hoor , dan zou het wel gezellig zijn om daar met een aantal heen te gaan ,zowel auto's als vliegers , ik heb ook nog een savie .

met de madness en sometin extra kan ik prima uit de voeten daar .

dus bij deze roep ik op , morgen lekker vliegen op ht met de ht groep ? :p
zou solidair zijn ,en kan junkie toch vliegen en is het toch gezellig :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back