Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
net ff het stabilo v/d simprop gesloopt en recht gezet , best een werkje , maar hij staat weer goed tov de vleugel .

om rechtdoor te vliegen stond het hoogteroer 3mm down getrimt :shock:

als je dan ineens teveel down gaf , ging hij ook als een gek naar beneden .

dus ff hersteld (hoop ik )

GP motor er zo vanaf , zat geen vermogen in , ik zet er de webra 40 op uit vervlogen jaren , ik ben al aan het googlen geweest , maar hij lijkt erg op de webra speed ,zit ook een flinke carb doorlaat op , hopelijk doet deze motor het goed voor de simprop .

net ff het stabilo v/d simprop gesloopt en recht gezet , best een werkje , maar hij staat weer goed tov de vleugel .

om rechtdoor te vliegen stond het hoogteroer 3mm down getrimt :shock:

als je dan ineens teveel down gaf , ging hij ook als een gek naar beneden .

dus ff hersteld (hoop ik )

GP motor er zo vanaf , zat geen vermogen in , ik zet er de webra 40 op uit vervlogen jaren , ik ben al aan het googlen geweest , maar hij lijkt erg op de webra speed ,zit ook een flinke carb doorlaat op , hopelijk doet deze motor het goed voor de simprop .

Dus morgen weer knallen ?

Nog een filmpje van Erik's maiden van vandaag, helaas niet in HD :cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus morgen weer knallen ?

helaas , als het mooi weer is ga ik werken , heb ik tenminste nog 2 dagen gewerkt deze week :)

simprop is ook nog niet af , misschien zaterdag ;)

Nog een filmpje van Erik's maiden van vandaag, helaas niet in HD :cry:

]

oja , ik heb ook nog filmpjes , alleen heb ik geen zin meer om ze te knutselen , bene there done that .
laat de camera voortaan lekker thuis :p

ff bezig het webra blok te reinigen , lekker in de nitro laten weken , komt best een bagger uit .

frist dus lekker op .

alleen is het carter iets breder , dus past niet op de huidige motortsteun :-|

we zien het allemaal wel ;)

:confused::confused::confused:mag er morgen met brandstof gevlogen worden, of alleen met eletro, of mag bijde ik dacht dat met brandsof alleen op dinsdag, donderdag en het weekend en alle dagen met eletro wie helpt mijn uit de droom:confused::confused::confused::confused:

Vandaag de vlonder geplaatst naast de vijver. Het enige dat nog rest is een mooie beschutting maken zodat je het filtersysteem niet meer ziet staan.

Vin bedankt voor de betontegels;)

foto1240d.jpg

foto1242s.jpg

Die grote is de nieuwe aanwinst ( 40cm. schoon aan de haak)
foto1243.jpg

foto1244.jpg

foto1247.jpg

En ik kon het niet laten een plaatje van mijn zelfbouwspeakers :)
foto1248.jpg

Ow, en het tweedst wat nog rest te doen is het straatje opnieuw bestraten voor een deel :) En het derdst wat stopcontacten erbij schroeven op het schakelbord voor de vijver ind e schuur :) En het vierdst..........:D

@ pb
dus dit houd in dat we jou voorlopig niet op das veld zullen zien jij heb het veeeeeeelst te druk om je visvijverboeltje voor elkaar te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back