Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer terug van das feld, compleet gegratineerd :-)
Vanmorgen wat last van de zeemist maar dit verdween gelukkig weer.

Geniet nog even na op la balkonia want voor de rest vd week gaat de temperatuur flink naar beneden :-(

idem :p

18;00u klokslag reden we weer terug , was weer erg gezellig ouwe ;)

maar wel flink vlieggaar , dus v/d week ff geen gevlieg .

kon het niet laten , en net toch vast ff de bbq aangezet :oops: :cool:

Deze kant ook vlieg gaar. Net nog even aar Anko in Hoorn geweest om een ontvanger op te halen. Deze is voor de Quad. Nu met de juiste Fail-safe voor het geval dat.

Mooie ontvanger zo'n Futaba R6208SB. 8 kanaals digitaal met S-bus.

Zo we gaan weer lekker verder met inpakken. Het koelt buiten gelukkig weer een beetje af. FF raampie open dus.

deze kant ook vlieggaar , maar nog niet bouwgaar , net ff de balsa dogfighter achtige vliegklaar gemaakt , zo ff in de tuin laten lopen .

zit het zelfde 4cc fx blokje op, maar dan met hatori auspuff .

volgend weekend maiden !

@phil
phil, waar heb je deze gekocht?
ik zoek ook zoiets, omdat mijn motor er iedere keer mee stopt. (waarschijnlijk schuimvorming in de tank)
dit of een vilt klunk

@jasper
jasper, is dit iets voor mij of is een vilt klunk beter??
zoiets?
http://www.ebay.co.uk/itm/FELT-CLUNK-TANK-FILTER-PERFECT-PETROL-ENGINES-DLE-DLA-DA-AND-JETS-/390399618309?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item5ae5a16d05#ht_500wt_1156

edit: hier vandaan??
http://www.ebay.com/itm/2-Anti-bubble-Fuel-Tank-Clunk-Fuel-Filter-/160632770190?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item2566758e8e#payId

@ Junkie: deze heb ik:

Branstoftank anti bubbels clunk brandstoffilter
b_821.jpg

Laatst bewerkt:
deze kant ook vlieggaar , maar nog niet bouwgaar , net ff de balsa dogfighter achtige vliegklaar gemaakt , zo ff in de tuin laten lopen .

zit het zelfde 4cc fx blokje op, maar dan met hatori auspuff .

volgend weekend maiden !

Je hebt er zin in, ik lig op de bank tegen de slaap te vechten ;-)
Duik zo lekker mijn nest in :-)

Hier ook lekker bezig geweest weer. Onkruid uit de tuin gehaald, geschoffeld en daarna plantjes water gegeven.

Nu tyd om te relaxen

@phil
phil, waar heb je deze gekocht?
ik zoek ook zoiets, omdat mijn motor er iedere keer mee stopt. (waarschijnlijk schuimvorming in de tank)
dit of een vilt klunk
http://

ik heb nu een filtklunk in mijn Xtra , en gisteren en vandaag niet meer afgeslagen , dus ik hou het op de filtklunk .

zorg ook dat je brandstofslang niet een te kleine diameter heeft, minimaal 3mm .

Je hebt er zin in, ik lig op de bank tegen de slaap te vechten ;-)
Duik zo lekker mijn nest in :-)

heb gek genoeg nog energy genoeg :cool:

het kistje is nu al rtf , hij moet alleen nog ff wachten op een goeie opgooier :p

dit kistje is wel wat zwaarder dan de DF met vrijwel hetzelfde vermogen , het profiel zal wat makkelijker door de lucht snijden , maar we zien het wel .
ik denk dat een 5cc hem beter past .

Die tweede komt bij www.rchobbyparts.nl vandaan :yes: Geen idee of die goed is, vast wel want het is een anti-bubbel klunk.

Net ff gezellie bij Joop geweest, Jeff kwam ook nog ff langs... was natuurlijk weer één zuipfestijn :celebrate:

mogge !

het is weer spontaan herfst , wel ff lekker een beetje koeler betreft werken ;)

wel jammer dat het donderdag+weekend fris en regenachtig is :-?

gelukkig zijn we vlieggaar ;)

werkse

Geen club of veld voor mij vanavond... vrouw moet weer eens werken :( ;)

@ Joop: die dop is echt perfect, door de imbus in te draaien sluit de dop echt 100% en gaat er niet meer vanaf. Echt topspul vanuit duitsland :yes:Later wat foto's :banana:
@ Ronald & Erik, dank jullie wel voor het advies (live vanuit Duitsland) over welke dop het moest zijn :worship:

Net een bezoekje gehad aan de tandarts.. Nu weer vol goede moed richting werk. 4 uurtjes uitzingen daar en dan weer naar huis.

Wat een leed.. Oh om het nog erger te maken (hoop wel op een zonnetje straks), vanavond ritueel vlees verbranden op de nieuwe BBQ, die wij gister nog even snel gescoord hebben.. :)

Toedels :bye:

Zo,

Vandaag bij aankomst op m'n werk van een collega dit bouwpakketje gekregen voor m'n verjaardag:

54f1c7d2-aa2f-0a51.jpg

Mijn dag kan niet meer stuk! Als we vandaag bij tijds klaar zijn met filmen, ben ik misschien vanavond nog even op het veld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back