Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
2Q==

Goedemorgen allemaal,

Gisteravond nog even een nieuw filmpje in elkaar geplakt met o.a de windmolen en de bootjesclub in heemskerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsjemig, ik heb nog steeds weekend. 8O :? In en half uur uit verveling al de hele keuken gesopt. Ik snap niet dat door vrouwen daar twee uur over moeten doen. :p Straks een deel van de garage-inhoud naar de vuilstort brengen. Jammer van de regen anders kon ik de rest ook opruimen en mijn nieuwe knutselhok maken. :(

@pielepee: U is werkzaam op vliegveld Lelystad en het Aviodrome in het bijzonder?

@3DFresh: Heel net filmpje. :thumbsup:

Tsjemig, ik heb nog steeds weekend. 8O :? In en half uur uit verveling al de hele keuken gesopt. Ik snap niet dat door vrouwen daar twee uur over moeten doen. :p Straks een deel van de garage-inhoud naar de vuilstort brengen. Jammer van de regen anders kon ik de rest ook opruimen en mijn nieuwe knutselhok maken. :(

idem , ook ff in de deeltijd , met dit vieze weertje valt niet te werken buiten .

maar ook genoeg te doen , beetje pielen aan de keuken ,en klusjes in het huis doen .

de vliegers staan allemaal klaar , dus daar hoef ik niet meer aan te klooien .

denk dat ik de baja maar verkoop , heb ik nog wat inkomsten deze week :)

en wat je zei over de vliegtuigen dat 3 genoeg is , dat is helemaal waar , maar het punt is dat ik er iets meer heb , en ze zijn allemaal erg leuk .

wegdoen levert niet veel op , en je kunt dan wat afwisselen , ff periode kleinere speedkisten , dan weer ff bigscalen .

mocht op het grote veld blijken dat ik bigscale saai vind en geen zin in gesleep heb , kan ik er altijd nog 2 verkopen , maar de Extra on smoke zal wel een blijvertje worden . ;)

Ik verveel me nu al. :( Uit verveling maar wat met computers doen. ;)

@3DFresh: Je moet een zonnekap op de camera zetten. Dan ben je die reflecties van de lenzen kwijt. En eventueel een Polaroid filter. Haalt het glimmende van water en metalen objecten en maakt ramen mooi donker. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back