Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft ervaring met Phoenix in combi met Spektrum DX7?

Phoenix geeft enkel de melding dat mijn zender niet is aangesloten.......Wat doe ik verkeerd???

Wie heeft ervaring met Phoenix in combi met Spektrum DX7?

Phoenix geeft enkel de melding dat mijn zender niet is aangesloten.......Wat doe ik verkeerd???

Zender uit zetten en dan de stekker van de interface in de zender prikken. Dan gaat deze toch aan maar als leerling zender. :teacher: ;) Daarna de calibratie uitvoeren voor een nieuwe zender.

Doet ie niet sleur..... Hij doet helegaar niks..... Phoenix herkent wel de interfacekabel als ik die in de USB poort plug......Maar als ik de interface aan de zender koppel gebeurd er niks.

Vanavond na het vliegen of club en paar extra schotjes in de Caravelle geplakt en een plankje voor de accu erin gezet. Kunnen tot dikke 6S 5000mAh met gemak in. 8) Foto volgt nog.

Morgen de besturing van hoogte- en richtingsroer in orde maken. En een prop adapter en props bestellen. Nog en draadje tussen de regelaar en de accu en de regelaar en de ontvanger en en BEC er in. Dan is-ie klaar om te knallen. :D met en dikke 1500W vermogen moet 2,7kg toch wel de lucht in te krijgen zijn. :mrgreen:

Ik hou wel van Chinees, maar niet meer dan eens in de twee à drie weken.
chinese.gif

Ga vanmiddag naar de Mustang P51D kijken in hiversum.
Kijken hoe mooi die is.;) Kan het niet laten.
Nog tips voor de koop?

Groet Erik

Laatst bewerkt door een moderator:
En nog wat foto's van de accuplaat in de Caravelle...

caravelle_elektro04.jpg

caravelle_elektro05.jpg

Dit is een 6S 3300mAh. Een dikke 6S 5000mAh of groter past er ook nog met gemak in. 8)

caravelle_elektro06.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back