Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ikke nie vliegen hoor. Zondag echt verhuizen. Nu laatste naggie in dit huis. Ik moet zeggen dat het best een k.t gevoel is. Nou ja. We zien wel wat er komen gaat.
Veel plezier allemaal
sterkte jasper !
@de rest ; veel vliegplezier ,redelijk weertje (eindelijk !!)
*nog een beetje behang eraf halen, latexen en gronden gaat :help:
LinkieSleur/Ronald, is dat nog duur zo'n startmotor erop?
Hoe haal ik een kunststof hevel uit balsa zonder verder te slopen? moet de aileron wel heel houden...
Heb nieuwe heveltjes...
Als jij vd week de boel hier ff afmaakt kom ik wel vliegen hoor ;-)
Mooiste weer van de wereld. Het is nu al 18°C en bijna windstil. 8O Dat wordt vliegen en doorzeilen. 9)@de rest ; veel vliegplezier ,redelijk weertje (eindelijk !!)Pelleboer zat er dus weer redelijk naast., wel blij dat het beter is dan de voorspellingen ;-)
Dat van die hoofdpijn is wel een slecht excuses om geen sex te hebben. Maar ja, je moet dan wel consequent zijn en niet zeggen dat het zomaar weg is als je uit bed bent.maris zei net tegen me : heb jij geen zin om te vliegen ? ik heb migraine , dus kan toch weinig .
Niet vliegen nie... straks naar den Drossel om verder te bouwen aan de BigLift![]()
pfffff, vandaag weer twee vergaardagen. Na deze week is dat gedoe voorlopig weer afgelopen. Heb verdorie nog geen een keer gevaren dit jaar.
Mooiste weer van de wereld. Het is nu al 18°C en bijna windstil. 8O Dat wordt vliegen en doorzeilen. 9)
Dat van die hoofdpijn is wel een slecht excuses om geen sex te hebben. Maar ja, je moet dan wel consequent zijn en niet zeggen dat het zomaar weg is als je uit bed bent.:lol:
ik snap niet dat je al begonnen was ? moest zeker van sil ?
ligt eraan wat voor weer het word , maandag en dinsdag is het slecht weer , daarna knapt het weer wat op .
maandag zit ik al ergens binnen , als het dinsdag regent kan ik bij jou door .
rond 13;00u op das velt ?
neem ik de balsa DF ook wel mee for maiden
Afslijpen en uitfrezen met de dremel?
Slijpschijfje langs de lijmnaad kan wonderen doen..
Ga straks nog even wat proberen bij daglicht![]()