Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope, gewoon lekker laten voor wat het is. Als dat geklooi zorgt alleen maar voor een instabiel systeem dat zo af en toe spontaan crasht of herstart. Veel win je er toch niet mee. Met je twee-vinger getype kan je niet sneller dan de processor typen.L2 cache is 1024 ,hij draait 64 bit op een intel quad core i3 processor 2310M.
Hij heeft een L3 cache van 3MB,kan ik daar nog wat mee?
Wat Bartstra zegt: Gewoon een kabel ertussen. Twee voordelen: Je leert vliegen met je eigen zender en de leraar kan altijd ingrijpen en niet als het al (bijna) te laat is.wel een mooi ding maar als je les krijgt moeilijkover te nemen. lol
Ik ben niet blij met je. :nooo: Zelf was ik wel content met mijn verfwerk maar nu moet ik voor al die freesdingen een verfje regelen. :evil:@sleurhutje
mooi spuitwerk op de Zicral
Ik ben niet blij met je. :nooo: Zelf was ik wel content met mijn verfwerk maar nu moet ik voor al die freesdingen een verfje regelen. :evil:Nee hoor, wel leuk om te zien dat er zoveel Zicrallen zijn.
Spullen heb ik wel, alleen dat vliegen hè... :? :lol:
Ik ben niet blij met je. :nooo: Zelf was ik wel content met mijn verfwerk maar nu moet ik voor al die freesdingen een verfje regelen. :evil:Nee hoor, wel leuk om te zien dat er zoveel Zicrallen zijn.
Hallo allemaal, eindelijk weer terug.
Zie dat er niets veranderd is, nog even veel over techniek en elkaar
In de maling nemen.
Hetnweer: werkt ook niet mee om te vliegen.
(Verplicht hobby-en) veld door en door nat.
Wanneer over naar nieuwe veld met asfaltstrip?
Regel de hp designjet 500, kunnen we op club printen.
Lig al een halve dag op de bank ziek te zijn.Morgen nie werken nie.en de rest v/d week ..![]()
![]()
Lig al een halve dag op de bank ziek te zijn.Morgen nie werken nie.
Het heerst weer ff zeker
Tito ook ineens koud en rillingen en keelpijn enzo.
Me ma ziek. En meerdere om me heen.