marcelsiggery
Forum veteraan
Oh, velen weer gaar na een week regen? Herfschtdepressies steken de kop weer op. :lol:
De regen is niet het probleem hoor, heerlijk die nattigheid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh, velen weer gaar na een week regen? Herfschtdepressies steken de kop weer op. :lol:
@ phils Heb je Erik 3 d gesproken of had hij er alleen gekocht?
komt dit doordat jij in de buurt bent?Het heerst weer ff zeker
Tito ook ineens koud en rillingen en keelpijn enzo.
Me ma ziek. En meerdere om me heen.
Nummer xx zich ook gisteren voor indoorfladderen ziek heeft gemeld, keelonsteking en iets in mijn bijholte erbij voor de lol ...
Grmbl
De regen is niet het probleem hoor, heerlijk die nattigheidnweer:
moet je juist gaan roken , schijnt de bacteriën te doden ..![]()
wat is dan het probleem ? te lang naast sil zitten ?![]()
zo , de mustang staat klaar , vet ding hoor , alles goed ingeregeld ...hoop ik
vraagje , als ik de airbrake instel , dus de flaps op de vleugel gaan dan naar beneden , dan heb ik een beetje up op het hoogteroer meegemixt , dat klopt toch ?
ik neem aan ,als je de flaps activeert dat het toestel dan iets gaat duiken ?
hoeveel % alles uiteindelijk gemixt moet worden ,moet na de eerste vlucht blijken lijkt me .
Junkie, het is net andersom. Als je je flaps gebruikt dan genereer je juist meer lift. Hierdoor kun je wat langzamer vliegen. Een beetje down meemixen dus.
Junkie, het is net andersom. Als je je flaps gebruikt dan genereer je juist meer lift. Hierdoor kun je wat langzamer vliegen. Een beetje down meemixen dus.
* in onderhandeling is met Dekker van het forum om een ''power dekker motor'' te laten wikkelen bij hem.
Nope, gaat hem niet worden. :nooo: Als ik vlieg, duim ik, ik knijp niet.@Sleur: Heb je misschien naast de MX16 zender, ook interesse in een passende pult? ;-)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Mooi, als je er klaar mee bent dan hoef je hier ook niet meer te posten.Dag Pieter Bas,
Wanneer kan ik mijn betaling verwachten? Je houd me nu al meer dan een jaar aan het lijntje en na 1000 beloftes ben ik er nu wel klaar mee!
Graag z.s.m. een oplossing!