Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat ik eerst eens met mijn mustang vliegen , volgens mij zijn de oorlogschaal dingen leuk om te zien ,maar vliegen als een krant , vooral het landen zal spannend zijn .
ben benieuwd als de maiden intrede doet:-)

Spesjal plice fol you my fliend :yes:

Ben aan het opruimen en het moet weggggggggg.

Zo oude flaptop doet het weer efkes gedemonteerd alle stekerkes gekuisd en terug af gemonteerd.Werkt weer als een nieuwe.
Maar kan hem alsnog wegpleuren:hammer:Lag nog een rubbertje op het toetsenbord,dus ik pleurt em dicht,KRAK %(*&%^)&*#~_*&)_^dat heeft ik weer,scherm stuk.

Laatst bewerkt:
Zo oude flaptop doet het weer efkes gedemonteerd alle stekerkes gekuisd en etrug af gemonteerd.Werkt weer als een nieuwe.
Maar kan hem alsnog wegpleuren:hammer:Lag nog een rubbertje op het toetsenbord,dus ik pleurt em dicht,KRAK %(*&%^)&*#~_*&)_^dat heeft ik weer,scherm stuk.

:( Gorby ....

Je doet je woorden die je me toen vertelde wel eer aan he :(

Een voordeel, je kan hem nog aan een externe monitor hangen :yes:

:( Gorby ....

Je doet je woorden die je me toen vertelde wel eer aan he :(

Een voordeel, je kan hem nog aan een externe monitor hangen :yes:
Ik heeft phoenix erop staan en dat doe ik toch op de televee,heb net al een zelfde gevonden mee een chipset probleem maar scherm is nog heel ,schroef hem wel over.

Gorby, je bent lekker bezig ;)

Vanavond maar even naar de club toe. Mustang even mee om eens te werken aan het lekke luchtsysteem. Tevens even de draden borgen van het richtingsroer (pull pull)

Spit kom ik vanavond niet aan toe, eerst de mustang even afmaken en dan weer verder met de spit.

Spesjal plice fol you my fliend :yes:

Ben aan het opruimen en het moet weggggggggg.

mooi kistje hoor !

maar nee , geen kleine vliegers meer voor mij , bovendien heb ik nog een nieuwe mustang staan (180span) .
ik wil het liefst ook de helft van mijn vliegers dumpen , maar je krijgt er toch weinig voor , dus lekker risico vliegen (nieuwe term) en de grond ion die handel ,en daarna kaal plukken :p

wil uiteindelijk gewoon 3 bigscales overhouden , en die heb ik al ,en de rest moet verdwijnen.

Zo oude flaptop doet het weer efkes gedemonteerd alle stekerkes gekuisd en terug af gemonteerd.Werkt weer als een nieuwe.

lomperik !! :onweer:

ach ,ik ook , vreet net een beschuitje met muisjes , krak , stuk kies in me bek :mad:

moet toch over 1,5 week voor controle , dan maar laten fixen

Ik heb een hele berg regelaartjes (10, 12, 18 &30A) en servotjes (HXT900) en BL motortjes gevonden, alsmede nog wat andere electronische RC spullen, iemand intresse daar morgen op de club doorheen te snuffelen voor een t.e.a.b.tje?

[edit]

2 stuks Hyperion CX G3 25C LiPo 2S 240mAh ook gevonden, en nog een zooitje LiPo's ...

Alles zit nog nieuw in de verpakking enzo ...

middag bym ik heb wel intresse in servotjes HXT900 servo`s en ik ben op de club vanavond zie/hoor wel

ach ,ik ook , vreet net een beschuitje met muisjes , krak , stuk kies in me bek :mad:

moet toch over 1,5 week voor controle , dan maar laten fixen

Wat??? En kleine Junkie erbij ???? Man gefeliciteerd !!! Dat heb je goed geheim weten te houden !!

Zijn het blauwe of roze muisjes??

beschuit+met+muisjes.jpg

Junkie, gefeesteliteerd met de kleine. :thumbsup: Geen rare keuze natuurlijk nu je geld en tijd teveel hebt. :D Hoe heet hij/zij/het? :?

Gestampte muisjes? Verklaart wel waarom er vliegers uit moeten...
Hij kan toch ook bij de buurvrouw een beschuitje eten?

Gestampte muisjes?

nog ff en jullie denken echt dat maris zwanger is , ik bedoel ,ik lig er best vaak op , maar just for fun , niet om te kweken , bovendien ben ik veel te oud , op je 42ste nog een kind ? , echt niet ;)

en beter volgende keer gestampte muisjes eten , anders brokkelen mijn kiezen af :-)

nog ff en jullie denken echt dat maris zwanger is , ik bedoel ,ik lig er best vaak op , maar just for fun , niet om te kweken , bovendien ben ik veel te oud , op je 42ste nog een kind ? , echt niet ;)

en beter volgende keer gestampte muisjes eten , anders brokkelen mijn kiezen af :-)
Je kan beter zelf stampen,dan breekt er niks af :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back