Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan beter zelf stampen,dan breekt er niks af :rolleyes:

tip v/d dag ;)

zooooooooooooooooooo, en de dag zit er weer op , morgen weer LEKKER WERKENNNN !! heb er zin an , lekker buffelen en gaar worden :p , lekker binnen , dus geen last van wind en regen .

v/h weekend ziet het er redelijk uit , dus dan weer los met da smoking extra en de cap , misschien de mustang mee , maar ik vlieg liever met de extra en cap :banana:

1x 2204-14t is reeds gereserveerd ;)

Alles voor de contributie BYM?

Klopt, en ja onder andere, budget genereren voor wat aanschafjes die eraan komen ...

middag bym ik heb wel intresse in servotjes HXT900 servo`s en ik ben op de club vanavond zie/hoor wel

Ik heb vanavond een en ander bij me ja :yes:

Bak met electronica.
Helicopter.
Misschien die P40 ook, al vrees ik dat daar weinig animo voor is ...

Onroad chassis besteld met nog wat rommel,nu ook nog wat spulletjes van de plc man afwachten en het onroad avontuur kan weer beginnen. :D

tip v/d dag ;)

zooooooooooooooooooo, en de dag zit er weer op , morgen weer LEKKER WERKENNNN !! heb er zin an , lekker buffelen en gaar worden :p , lekker binnen , dus geen last van wind en regen .
Zijn indentiteitskaart opzoeken gaat,en morgen richting zaandam gaat ;)

Klopt, en ja onder andere, budget genereren voor wat aanschafjes die eraan komen ...

Misschien die P40 ook, al vrees ik dat daar weinig animo voor is ...

weet je niet , zien = kopen ;)

en betreft de ach contributie , die heb ik dit keer gewoon op tijd betaald :eek:
ik zag het mailtje , en gelijk maar gedaan , anders vergeet ik het weer .

ik ben vandaag niet gaar , dus zou naar de club kunnen , maar ik houd mij in , morgen vroeg me nest uit , en ik weet hoe verrot ik me voel ,als ik in de ochtend wakker word met een teveel aan snacks , biertjes ,en te laat me nest in ben gegaan door een bezoek aan de drossel , een nogo dus :nooo:

bovendien hangen mij daar teveel virussen , heels niet gezond dus :-)

ja , naar de drossel gaan , geeft dit effect , doorschuiven van vettigheid :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
ja , naar de drossel gaan , geeft dit effect , doorschuiven van vettigheid :-)
Ja en,je bent toch al vet,Maris moet strijken met een wok om je shirtjes in model te houden
@ Pb wel leuk maar toch zonde van je geld,kan je beter in je hobby,s stoppen heli en koi karpers veel leuker heb je meer aan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Onroad chassis besteld met nog wat rommel,nu ook nog wat spulletjes van de plc man afwachten en het onroad avontuur kan weer beginnen. :D

Had nou ff gewacht tot vrijdagavonddddd, ik weet namelijk niet of het wel zo lekker gaat rijden .....

Knt heb ik,had gehoopt op een dag vrij.Kom lekker naar de club joh,ik ga ook.En jij kan goed vlammetjes bakken

Ik heb jouw Baja5B onderdeeltjes bij me, kan ik die EEIINNdelijk van mijn lijst afschrappen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back