snoeksel
Forum veteraan
Long long time ago,i can still remember.........jonge koppies uit het ht tijdperk , [URL="- YouTube[/URL]
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Long long time ago,i can still remember.........jonge koppies uit het ht tijdperk , [URL="- YouTube[/URL]
Junkie weet er wel raad mee,frituur koning nr1Doe dan maar koi karpers ,Heli's zijn slecht te frituren.
jonge koppies uit het ht tijdperk , [URL="- YouTube[/URL]
Spreek voor jezelf he,snoeksel zie ik niet.Maar ja was ook verrrrrr voor mijn tijdLOL, Wolfmaned is afgeslankt en de rest is gewoon vet geworden![]()
Spreek voor jezelf he,snoeksel zie ik niet.Maar ja was ook verrrrrr voor mijn tijd![]()
Ha ha ha je hebt lopen spitten ouwe,die van Siggy is toch eigenlijk een shelf queen(ofzo) maar hij is en blijft wel mooihier kom jij ook in voor, het bekende schopje van je als je jumped met je sav
krijg bijna zin om een baja te kopen
ook opvallend , siggy springt niet (paarse baja) , vind hij zonde , hij keert snel om![]()
hier kom jij ook in voor, het bekende schopje van je als je jumped met je sav
krijg bijna zin om een baja te kopen
ook opvallend , siggy springt niet (paarse baja) , vind hij zonde , hij keert snel om![]()
@ phils ga jij nog naar clubjes zo ja mag ik dan weer eens met je mee aub
Ik ga wel zo om weg 18.45 uur... heb bouwdienst![]()
Ja en Burp komt dus je moet op tijd zijn,junkie kom je ook even lekker ouwenelen.Ik ga wel zo om weg 18.45 uur... heb bouwdienst![]()
ach meid , heb je bouwdienst ? lieverd van me![]()
Ja en Burp komt dus je moet op tijd zijn,junkie kom je ook even lekker ouwenelen.