marcelsiggery
Forum veteraan
Ja en Burp komt dus je moet op tijd zijn,junkie kom je ook even lekker ouwenelen.
Burp komt pas na 21.00 uur, hij gaat eerst even langs Siggy's hobbyshop voor een pijlsnelle Funjet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja en Burp komt dus je moet op tijd zijn,junkie kom je ook even lekker ouwenelen.
Zou je evt je lader mee willen nemen,om even mijn lipo,s te testen/checken.Ikke pas rond 20:30 richting de club.![]()
Een ovlov is al een tank,gewoon vast zetten die zooi en het komt goedklink gezelli , maar vrouwlief werkt nog , en ik ben de oppas , bovendien staat mijn auto mukvol , lijkt wel een tanker , moet heel voorzichtig bochten maken , anders keeperen de emmers latex om ,met bier gaan ze zeker om![]()
Je kan je naam beter aanpassen aan Sam of Moos ouwe handelaarBurp komt pas na 21.00 uur, hij gaat eerst even langs Siggy's hobbyshop voor een pijlsnelle Funjet![]()
Zou je evt je lader mee willen nemen,om even mijn lipo,s te testen/checken.
Zou mij een goed gevoel geven over de lipo's.Blijf ze toch link vinden![]()
Jij blijft wel thuis he,met al die baccilen om je heen,je weet ik ben een gevoellig typje.
Ik misbruik ze niet,en laden doe ik normaal.Maar ik heb ze een hele tijd niet gebruikt.Heb ze geladen thuis maar hebben volgens mij niet de gehele capaciteit meer,en ach als Sleur dat wil doen(ondanks dat je ze billemaat bent)ben ik weer blij,ook als blijkt dat ze verrot zijn Leuk dat je er ook bent.als je ze gebruikt op de manier waarop je ze hoort te gebruiken, dan gaat er niks mis.
En nee,ik blijf niet thuis.
Kunnen jullie Phillie uitleggen hoe email werkt en hoe je een documentje verstuurd?
Een ovlov is al een tank,gewoon vast zetten die zooi en het komt goed
Je kan je naam beter aanpassen aan Sam of Moos ouwe handelaar![]()
jonge koppies uit het ht tijdperk , LOL, Wolfmaned is afgeslankt en de rest is gewoon vet geworden![]()
Burp niets veranderd.
Burp komt pas na 21.00 uur, hij gaat eerst even langs Siggy's hobbyshop voor een pijlsnelle Funjet![]()
Beste mensen uit de omgeving Zaandam ;-)
Aangemoedigd door e-mails van onze provider en door het feit dat we door de 2.000.000 grens zijn gegaan met het modelbouwforum, heb ik enigzins de schoonmaak-kriebels gekregen. Ik ben van plan om de de oude "vlieger/rijders omgeving Zaandam" topics te verwijderen van het forum. Aangezien het vooral gebruikt voor slowchat bied het in mijn ogen geen meerwaarde om ze tot in den eeuwigheid te laten bestaan..
Ik kondig het maar vast aan, ik ben voornemens om deel 1 t/m 4 eind deze maand te verwijderen.. mocht je er nog wat uit willen halen, je hebt nog even.
Robert, (hopend op jullie begrip)
kijk en dat wou ik nou net even kwijt. komt het omdat ik toen al een oude kop had of zie ik er nu gewoon nog steeds jong uit
Nu op weg gaat naar Siggy om een trage funjet op te pikken. Wordt wel een pijlsnelle
*eerst nog even tanken moet*
Beste mensen uit de omgeving Zaandam ;-)
<knip>
Ik kondig het maar vast aan, ik ben voornemens om deel 1 t/m 4 eind deze maand te verwijderen.. mocht je er nog wat uit willen halen, je hebt nog even.
Robert, (hopend op jullie begrip)